Hjemmelaget roids

Diskusjonsforum for alt relevant ifh. til Anabole Androgene Steroider
Post Reply
Test123
Registrert Medlem

Hjemmelaget roids

Post by Test123 » Sun May 03, 2020 12:47 pm

Noen som driver med hjemmelaga roids? Er det verdt å gjøre forsøk på testo f.eks.
Har sett på youtube og det virker ikke så komplisert og få det til
Ligger også oppskrifter ute på nettet

Er det vanskelig å få tak i test pulver her?

Arne96
Registrert Medlem

Re: Hjemmelaget roids

Post by Arne96 » Mon May 04, 2020 2:48 pm

Hei😊 det er forbudt med salg av råstoff på denne siden.

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Mon May 04, 2020 3:21 pm

Test123 wrote:
Sun May 03, 2020 12:47 pm
Noen som driver med hjemmelaga roids? Er det verdt å gjøre forsøk på testo f.eks.

Forstår ikke helt poenget.

Kan neppe være særlig mye penger å spare på det da testo ikke er spesielt dyrt, og vil tippe råstoff er dyrt i seg selv uten at jeg har peiling.

Om man produserer for å selge tar man vel på seg en langt større risk mtp politi osv. Og vil tro de fleste foretrekker å handle noe som er lagd av en produsent fremfor noe som Ola Dunk har lagd i garasjen.

Litt som med heimbrent vs polsprit 😅

Test123
Registrert Medlem

Post by Test123 » Mon May 04, 2020 8:21 pm

Tenkte bare for eget bruk.
Ifølge de som lager det selv hjemme er det ganske mye å spare om man kan få tak i powders

Men virker som det er dødt sak her til lands

Pancamo
Registrert Medlem

Post by Pancamo » Tue May 19, 2020 1:14 pm

NoBro wrote:
Mon May 04, 2020 3:21 pm
Test123 wrote:

Kan neppe være særlig mye penger å spare på det da testo ikke er spesielt dyrt, og vil tippe råstoff er dyrt i seg selv uten at jeg har peiling.

Om man produserer for å selge tar man vel på seg en langt større risk mtp politi osv. Og vil tro de fleste foretrekker å handle noe som er lagd av en produsent fremfor noe som Ola Dunk har lagd i garasjen.

Råstoff er billig mot mengden du får ut av det. Produksjon og salg av steroider er mer lønnsomt en knark i tillegg til å ha lavere strafferammer.

Blir fortsatt solgt masse varer som er produsert av Ola Dunk og du får bestilt alt du trenger på nett til å lage apotenvarer i garasjen også for den som virkelig skal slå til. Personlig går jeg ut i fra at alt jeg kjøper muligens er kokt sammen i en microbølgeovn av Ola i garasjen hans uavhengig av innpakning.
Currently on:
500mg test e ew - Alpha Pharma
500mg eq ew - Phenom Pharma
400mg npp ew - British Dragon

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Fri May 22, 2020 6:17 pm

Pancamo wrote:
Tue May 19, 2020 1:14 pm
NoBro wrote:
Mon May 04, 2020 3:21 pm
Test123 wrote:

Råstoff er billig mot mengden du får ut av det. Produksjon og salg av steroider er mer lønnsomt en knark i tillegg til å ha lavere strafferammer.

Blir fortsatt solgt masse varer som er produsert av Ola Dunk og du får bestilt alt du trenger på nett til å lage apotenvarer i garasjen også for den som virkelig skal slå til. Personlig går jeg ut i fra at alt jeg kjøper muligens er kokt sammen i en microbølgeovn av Ola i garasjen hans uavhengig av innpakning.

Seff. Folk som vet hva de driver med kan lage bra greier, og UG kan være vel så bra som apotek i noen tilfeller.

Post Reply