"Nye" NorMeds

Tilbakemeldinger og omtaler vedr. diverse merker/produsenter postes her.
theboner
Registrert Medlem

Re: "Nye" NorMeds

Post by theboner » Tue Oct 29, 2019 9:29 am

milkyway wrote:
Tue Oct 29, 2019 7:13 am
Det er nok trygt sagt LANGT ifra ofte jeg logger meg på for å delta- eller kommentere på de forskjellige sakene som dukker opp her på RB til tider; men akkurat når det gjelder Nor-Meds, ønsker jeg å dele noen velfortjente ord. I tillegg til en GJETNING på hva partiklene kommer av.

Jeg, personlig, har aldri hatt et SÅ velfungerende og behagelig handelsforhold med NOEN annen vendor. Og det er snakk om en hel bråte. En mer profesjonell, ærlig, fleksibel og ålreit type skal man lete lenge etter. Og kvaliteten var også der den skulle være.

Nå er ikke jeg oppdatert ang. hele situasjonen, men erfarer i hvert fall at han ikke er å få tak i på sin vanlige protonmail - noe som vi hadde en plan om. Noen som vet noe mer?

GJETNING ANG OLJEN:
De partiklene i oljene KAN være krystallisert testosteron som muligens har oppstått av å ligge i lengre perioder ute i kulda. Dette skjedde med meg en gang og jeg fikk løst de opp. OM det er det - google en løsning ;)
Nei dette er absolutt ikke krystallisering. Dette er rett og slett urent råpulver som ikke er filtrert. Flere på HB mangler også varene sine og selgerne har forduftet for flere måneder siden. Anbefaler deg og se deg om etter en annen leverandør som feks Fulmen Pharma.

testyesty1
Registrert Medlem

Post by testyesty1 » Tue Oct 29, 2019 4:52 pm

Ble scammet av normeds når jeg prøvde å bestille derfra i sommer. Slutta å svare på mail og kom ingen pakke.

Hold dere unna.

tigeralv
Registrert Medlem

Post by tigeralv » Tue Oct 29, 2019 7:48 pm

testyesty1 wrote:
Tue Oct 29, 2019 4:52 pm
Ble scammet av normeds når jeg prøvde å bestille derfra i sommer. Slutta å svare på mail og kom ingen pakke.

Hold dere unna.
Hei! hvilken adresse var det du mailet med nor-meds?

mad
Registrert Medlem

Post by mad » Wed Jul 29, 2020 7:54 pm

nå må det sies at når en produsent legger opp så er det fritt frem for hvem som helst å selge produkter under demmes label. jeg har kjørt normeds siden oppstart. aldri opplevd noe jeg kan kalle pip. bare helt normal stølhet etter injekt dagen derpå eller dager etter hva slags ester virkestoffet er bunnet opp mot. jeg valgte å handle bulk hos dem ved flere anledninger og har mye til overs om det er noen som er inntresert. jeg har kontakt med produsenten enda og har løpende dialog med dem. så normeds er å få tak i å labtestene viser som tidligere 300mg/ml på 250mg/ml på foreksempel testo. alltid dosert litt over fremfor underdosering som jeg har funnet hos alle andre "apotek leverandører". BD som selges som apotek som var det største UG merket som har noen sinne vært. hallo! det er ikke noe BD lenger. det finnes ja, men med en annen label..

mad
Registrert Medlem

Post by mad » Wed Jul 29, 2020 8:00 pm

theboner wrote:
Tue Oct 29, 2019 9:29 am
milkyway wrote:
Tue Oct 29, 2019 7:13 am
Det er nok trygt sagt LANGT ifra ofte jeg logger meg på for å delta- eller kommentere på de forskjellige sakene som dukker opp her på RB til tider; men akkurat når det gjelder Nor-Meds, ønsker jeg å dele noen velfortjente ord. I tillegg til en GJETNING på hva partiklene kommer av.

Jeg, personlig, har aldri hatt et SÅ velfungerende og behagelig handelsforhold med NOEN annen vendor. Og det er snakk om en hel bråte. En mer profesjonell, ærlig, fleksibel og ålreit type skal man lete lenge etter. Og kvaliteten var også der den skulle være.

Nå er ikke jeg oppdatert ang. hele situasjonen, men erfarer i hvert fall at han ikke er å få tak i på sin vanlige protonmail - noe som vi hadde en plan om. Noen som vet noe mer?

GJETNING ANG OLJEN:
De partiklene i oljene KAN være krystallisert testosteron som muligens har oppstått av å ligge i lengre perioder ute i kulda. Dette skjedde med meg en gang og jeg fikk løst de opp. OM det er det - google en løsning ;)
Nei dette er absolutt ikke krystallisering. Dette er rett og slett urent råpulver som ikke er filtrert. Flere på HB mangler også varene sine og selgerne har forduftet for flere måneder siden. Anbefaler deg og se deg om etter en annen leverandør som feks Fulmen Pharma.

mad
Registrert Medlem

Post by mad » Wed Jul 29, 2020 8:32 pm

men du fikk en god beklagelse med en svert god pakke som oppreisning for feilen går jeg ut ifra? dem fleste jeg har forsøkt å ha en god forretnings dialog med er beklageligvis ikke tilstrekkelig behjelpelige. dette er nok kun av en grunn. dem mangler kunnskapen om produktene sine fordi dem ikke produserer dem selv. underdosert og jeg har erfart pip hos så utrolig mange leverandører og da mener jeg pip. dette er et resultat av manglene kjemikalier og urensligheter. vanskelig å se med mørke glass. skjelden har jeg opplevd refusjon og eller nye produkter tilsendt i tillegg til en godtgjørelse som en god leverandør bør kunne tilby. dette har jeg bare opplevd hos normeds. som er et UG merke ifra Norge for f.. hvem andre merker blir produsert i Norge som er av kvalitet som er til sammenligning til BD på 80 tallet.. ingen. det er ingen som har tilgang på kjemikaliene som kreves for å få slike gode varer. og i tillegg har dem er polisi som uten sidestykke tilfredstiller og mer til for meg som kjøper. jeg støtter dem fullt ut og håper dem. kommer tilbake helt igjen bare av den grunn at jeg syntes vi fortjener gode produkter med god servise til brukere. selv har jeg enda dialog med dem å får som fast kunde produktene mine levert når dem skal og kan spesial bestille etter ønske. dette er et tilbud åpent for alle. cut mix som faktisk er prop, mast og tren a.. ikke bare prop og tren som er underdosert. master er essensiell for undertrykking av aromatase til østrogener og selfølgelig er den anabole effekten fantastisk sammen med tren. men, så mange uerfarne kjøper å kjøper å tillater svindlerne å fortsette å gjør det vanskelig for dem som jobber hardt for å få de beste produktene å få bli på markedene. skam på både forbrukerne og forhandlere som tillater dette. vi trenger godt lett tilgjengelig bol!

mad
Registrert Medlem

Post by mad » Wed Jul 29, 2020 8:44 pm

har masse normeds. konge kvalitet! 6 kilo muskler opp på en uke etter oppstart etter et opphold. null fett her. kjører normeds winnis og cutmix pluss test ena for å holde testo nivåene godt oppe. ta kontakt. har mye igjen ifra det siste innkjøpet og vil gjerne hjelpe dem å få sitt gode navnt å rykte tilbake. dette er bare det beste azz. finner ikke noe bedre. bare underdosert drit med pip!

Post Reply