Hjelp til min andre kur?

Forum dedikert til nybegynnere.
Palme
Registrert Medlem

Re: Hjelp til min andre kur?

Post by Palme » Tue Nov 12, 2019 1:28 pm

Nokia99 wrote:
Tue Nov 12, 2019 5:53 am
Hei,
Deca har sine sider som kan være mannens værste mareritt,
For meg så må jeg være forsiktig med doser over 300mg deca pr uke, penis blir som en kald pølse,
Caber hjelper meg, trenger ikke mer en 0,5 ti 1 mg uke så virker alt slik det skal.
Kjører du deca så er det minimum 12 uker og du bør kjøre test 2 uker lenger med mindre dose si 250 mg uke dem to siste ukene, Tbol er ok.
Dette med å bli agresiv er en myte,
Haha hva mener du med at den blir som en kald pølse?
Men så jeg burde altså kjøre kuren på 14 uker totalt? Er det ikke tryggere og mere safe og kun kjøre 12 uker, som jeg satt det opp i posten min over?

Palme
Registrert Medlem

Post by Palme » Tue Nov 12, 2019 1:31 pm

testyesty1 wrote:
Mon Nov 11, 2019 9:28 pm
Kuren din er litt kort. Anbefaler 12-16 uker med deca. Det tar ca 4 uker før den har oppnådd jevne blodverdier med mindre du frontloader. (dobbel dose første/andre injeksjon for eksempel)

Liker at du kutter ut deca litt tidligere enn test da den har lengre halveringstid. Mange bommer der.

Du kan leke litt med doseringer her http://steroidcalc.com/

Vanlig dosering av arimidex ved 500 test er 0,5mg hver 3,5 dag. Tror du tar litt mye med mindre du er en som konverterer østrogen over gjennomsnittet.

Da deca øker prolactinet kan det være en ide å kjøpe med caber, men på den dosen er jeg 95% sikker på at du ikke får noen problem med det.
Kan vel starte med Arimidex 0,5mg hver 3 dag, og evt øke til hver andre dag dersom jeg trenger det(?)

testyesty1
Registrert Medlem

Post by testyesty1 » Tue Nov 12, 2019 7:22 pm

Ja. Vil også vente 1-2 uker før du starter arimidex. Østrogen er ikke farlig, det er sunt for menn og anabolsk. Lave østrogen nivåer kommer med egne problemer.

Det er liten forskjell på en 12 og 14 ukers kur i forhold til "sunnhet". Du kjører allerede deca som ikke er super sunt, 2 uker til vil ikke være noe spesielt verre.

Palme
Registrert Medlem

Post by Palme » Wed Nov 13, 2019 2:44 pm

testyesty1 wrote:
Tue Nov 12, 2019 7:22 pm
Ja. Vil også vente 1-2 uker før du starter arimidex. Østrogen er ikke farlig, det er sunt for menn og anabolsk. Lave østrogen nivåer kommer med egne problemer.

Det er liten forskjell på en 12 og 14 ukers kur i forhold til "sunnhet". Du kjører allerede deca som ikke er super sunt, 2 uker til vil ikke være noe spesielt verre.
Okei, da prøver jeg på det, takk! :)

Palme
Registrert Medlem

Post by Palme » Sat Nov 23, 2019 2:11 am

Et spørsmål; Når jeg er på kuren, så blir det at jeg stikker på morgenen. Skal jeg ta alt av piller samtidig også da? Altså både Turinabol og Arimidex? Eller hva anbefales det der?

testyesty1
Registrert Medlem

Post by testyesty1 » Sat Nov 23, 2019 6:26 pm

Palme wrote:
Sat Nov 23, 2019 2:11 am
Et spørsmål; Når jeg er på kuren, så blir det at jeg stikker på morgenen. Skal jeg ta alt av piller samtidig også da? Altså både Turinabol og Arimidex? Eller hva anbefales det der?
Det beste for kroppen er stabile blodnivåer. Jeg er på tiden på 30mg tbol og tar 10mg morgen, ettermiddag og kveld.

Når du sover restituerer kroppen og bygger muskler. Like viktig med tbol når kroppen bygger opp musklene.

Turinabol har 16 timer half life kan du slippe unna med å ta det en gang om dagen eller morgen/kveld hvis det passer deg bedre.

Andre oraler som dbol har half life på 4-5 timer og der ville jeg anbefalt dosering minst 3 ganger om dagen. Noen liker å ta hele dosa 1 time før trening som en PWO.

Arimidex kan du ta når du stikker.

Palme
Registrert Medlem

Post by Palme » Sun Jan 19, 2020 10:56 pm

testyesty1 wrote:
Sat Nov 23, 2019 6:26 pm
Palme wrote:
Sat Nov 23, 2019 2:11 am
Det beste for kroppen er stabile blodnivåer. Jeg er på tiden på 30mg tbol og tar 10mg morgen, ettermiddag og kveld.

Når du sover restituerer kroppen og bygger muskler. Like viktig med tbol når kroppen bygger opp musklene.

Turinabol har 16 timer half life kan du slippe unna med å ta det en gang om dagen eller morgen/kveld hvis det passer deg bedre.

Andre oraler som dbol har half life på 4-5 timer og der ville jeg anbefalt dosering minst 3 ganger om dagen. Noen liker å ta hele dosa 1 time før trening som en PWO.

Arimidex kan du ta når du stikker.
Tbol kl 08:30, 14:00 og 21:00? Går det fint? Trener ca kl 17-18. Har det noe å si om jeg stikker kl 08 om morgenen, eller 20-21 på kvelden? Om jeg varierer litt på det?

Batmayn
Registrert Medlem

Post by Batmayn » Wed Feb 26, 2020 10:15 am

Hvordan går kuren din? Har du startet? Er selv på test og tbol, og er meget fornøyd, har økt godt.

Post Reply