Kur nummer to med test e og var

Forum dedikert til nybegynnere.
spaniel
Registrert Medlem

Re: Kur nummer to med test e og var

Post by spaniel » Tue Nov 19, 2019 3:37 pm

Gikk ut i fra at du ikke hadde tatt noe annet, siden du skrev i et innlegg at du skulle opprette kurlogg neste kur. Jeg så ingen innlegg fra deg på kurlogg.

Du vil få frem fakta, men du forteller noe som ikke stemmer overens med fakta. Steroider generelt er «hellige gral», dersom kostholdet er bra. Det blir vanskelig å argumentere i mot når du forteller informasjon som ikke stemmer.

Min erfaring er at leverandørene her på forumet er ganske serviceinnstilt og gir gode rabatter, til både gamle og nye kunder. Jeg er en gammel kjenning av dette forumet, jeg har god kontakt med flere av leverandørene her. Har opprettet ny bruker, og det er grunnen til at jeg ikke har noen innlegg.

SvakRygg
Registrert Medlem

Post by SvakRygg » Tue Nov 19, 2019 7:45 pm

Ingen tvil om at du sitter på mye god kunnskap. Ikke misforstå meg. Men kildene jeg får mine fakta fra er nok fra samme kilder du får dine, samt erfaringer. Pubmed er blant annet mye brukt. Nå vet ikke jeg hvilke fakta du mener jeg gir ut som er feil, men det er mulig jeg fikk andre virkninger av Cardarine da jeg prøvde dette enn hva du fikk. Alle reagerer forskjellig.

Jeg har også hatt bruker tidligere og har vært lenge på forumet, hvem vet - kanskje vi har konversert tidligere.

Nå syntes jeg denne tråden avsporet veldig, i forhold til hva trådstarter spurte om. Men det er alltid morro å sparre med kunnskapsrike individer, man blir aldri ferdig utlært, spesielt når det gjelder AAS.

Det kom ingen kurlogg av personlige grunner. Det var ikke meningen å virke spydig ovenfor deg, da jeg skjønte fra tidlig av at det var en ny bruker med gammel sjel.

Jeg står fortsatt for at Cardarine er en av vår tids beste fettforbrennere, men igjen, min personlige mening ut fra erfaring med preparatet.

Mvh
SvakRygg

Bloated
Registrert Medlem

Post by Bloated » Tue Nov 19, 2019 9:54 pm

Hei, og takk gode tips!
Har kjørt GW501516, det var ikke noe stort for min del. Følte kun kondisen gikk opp, men noe særlig mer merket jeg ikke. Skal kjøre anavar denne kuren, og varer er på vei. Planen er 20/20/30/30/40/40. Vil opprette en kurlogg for å logge litt underveis. Satser på Nolvadex 20mg i fire uker, slik som sist. Lurer på en ting; fordeler/ulemper angående «kickstart» med anavar/kjøre fks fra uke 4-10?

spaniel
Registrert Medlem

Post by spaniel » Wed Nov 20, 2019 2:17 pm

Noen mener du får mer ut av testosteron viss du kjører anavar litt ut i kuren, på grunn av shbg. Noen liker å kickstarte og syns det er best.. Dette er det ingen fasit på. Personlig liker jeg å bygge første del av kur, frem til jeg blir fornøyd med massen, for å så kutte og beholde mesteparten av muskelmassen - samt gå ned i fettprosent.

Post Reply