Cannabis Salg?

Off topic forum med minimal moderering.
Post Reply
Epicflip1028
Registrert Medlem

Cannabis Salg?

Post by Epicflip1028 » Sat Sep 15, 2018 5:24 pm

Dette er bare en tanke som slo meg nå.

Heisveis!
Jeg lurer i bunn og grunn egentlig på om hva hadde skjedd vist noen her inne hadde bestemt seg for å legge inn Cannabis som "Produkt" som kan kjøpes her på Rb.
Er det inna for?

Nå er vi i 2018, flere og flere bruker det, og forskere finner egentlig relativt positive resultater om Cannabis.
Forskere sa i 2016-2017 at Cannabis gjør sånn at en person "Mister" lysten til jobb og fører til at unge blir mere ukonsentrert på skole og jobb, men nå for litt siden så sa forskerene i Canada at det er rett og slett bare tull og tøys.
Cannabis hjelper personer med Depresjoner, angst, søvnproblemer, muskelsykdom, TIKS, forebygger Dravet's Syndrom og det forebygger kreft til og spre seg, og en hel liste av andre ting, men tilbake til spørsmålet.

Er Cannabis innafor her på Roidboard?
Er Cannabis ett produkt kjøpere her på RB kan få tak i i fremtiden?
Hvis RB hadde godtatt det, hvordan hadde det vært med sending i post? (Går narkohunder gjennom post som skal inna for Norge?)
I mitt hode så syntes jeg at kanskje det skulle vært ett produkt som skulle vært til salgs, med tanke på alle som sliter psykisk og fysisk med hverdagen.
Jeg syntes Cannabis er et veldig godt alternativ istede for anti dep piller osv.
Så mitt spørsmål er: Burde det være til salgs? Hvordan hadde det blitt?

Hva tenker dere?
Er dette noe RB Admin burde vurdere?

Helt lov å være uenig!!

venus
Registrert Medlem

Re: Cannabis Salg?

Post by venus » Sat Sep 15, 2018 7:07 pm

Dette er et forum for de som interesserer seg for trening og prestasjonsfremmende stoffer, forholdsvis AAS. Så å åpne opp for salg av narkotika blir i mine øyne helt feil.
GRØNNINGSTRÅD

Jeg har betablokkere til salgs - hjelper mot angst og nervøsitet!

Haien
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by Haien » Sun Sep 16, 2018 1:03 pm

Salg av cannabis kommer aldri til å bli lov på Roidboard. Vi kommer ikke til å vurdere det. Aldri. Forumet her er KUN for salg og kjøp av AAS.
haien@protonmail.com

- Meldinger gjennom PM blir ubesvart.
- Oppgi forum brukernavn når du sender mail.

Mr.Bolympia
Registrert Medlem

Post by Mr.Bolympia » Sun Sep 16, 2018 2:26 pm

At Cannabis hjelper mot angst blir vel å dra det litt langt?
Tror de som vil ha tak i Cannabis får tak i det (enkelt!) uten å kjøpe det på nettet og få det sendt i Posten, nå, og i fremtiden..
"Nothing to it but to do it!"
"Lightweight baby!"

- Ronnie Coleman

venus
Registrert Medlem

Post by venus » Mon Sep 17, 2018 10:31 am

Nja, cannabis hjelper mot angst i de studiene jeg har sett og etter egen erfaring (ingen stoner altså, men røyket det en liten periode da jeg var mindre). Uansett, godt å høre at dette forblir et AAS forum!
GRØNNINGSTRÅD

Jeg har betablokkere til salgs - hjelper mot angst og nervøsitet!

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Thu Sep 20, 2018 2:06 am

Bare for å legge den død med en gang. Salg av Cannabis kommer ikke til å bli tillatt. Det vil automatisk tiltrekke forumet unødvendig oppmerksomhet fra politiet.

-Admin

Post Reply