UGVarer@protonmail.com

Her postes alt relatert til scam/svindel.
kulde
Registrert Medlem

Re: UGVarer@protonmail.com

Post by kulde » Wed Apr 04, 2018 11:51 am

Regner jo med at han har gjemt seg bak en VPN og ikke bruker egen IP. Bitcoin adresse er vel ikke umulig å spore opp men krever nok såpass med ressurser at det ikke er realistisk i en så liten scammersak som dette

HeadMaster
Registrert Medlem

Post by HeadMaster » Wed Apr 04, 2018 3:15 pm

Synd og si det men det bør gå et par varselslamper når det kommer en helt ukjent aktør som magisk tilbyr et par produkter som har vært etterspurt her lenge nå som f.eks Raloxifen. Når vi ikke har det betyr det som regel at det er ganske vanskelig og få tak i!
Image

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Wed Apr 04, 2018 7:57 pm

Husk at alle ikke har vært i gamet like lenge og ihvertfall ikke mange av kundene våre. Da er det ikke kunnskap nok til å se sånt. Da burde selgere som skal være seriøse/store screenes litt av admin/mods mener jeg

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=5732

Haien
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by Haien » Thu Apr 05, 2018 5:44 pm

Jeg godkjente aldri UGvarer under Nye selgere og det var han heller ikke. Han spurte om å bli oppgradert. Jeg oppgraderte han ikke.
LES DETTE: hvem som helst kan poste en salgstråd under "Salg" avdelingen. Og da mener jeg hvem som helst. Hvem som poster salgstråd der har Roidboard ingenting med. Det eneste vi ser på er om salgstråden følger forum reglene. Hvis en bruker spør om å bli oppgradert til "Nye selgere", så screener vi dem selvfølgelig.

Regel nummer 1 til alle nye medlemmer her:
Hvis en ting er "Too good to be true", så er det som oftest det.
haien@protonmail.com

- Meldinger gjennom PM blir ubesvart.
- Oppgi forum brukernavn når du sender mail.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Thu Apr 05, 2018 6:00 pm

Jeg mener og når jeg har tenkt mye på dette at han hadde som vanlig salgstråd, bare at den var stor og ga inntrykk av bra opplegg.

Veldig betryggende å få fra deg her at Nye selgere avdelingen screenes. Da er vi på rett spor.

Enig i det siste :)

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd

HeadMaster
Registrert Medlem

Post by HeadMaster » Sun Apr 08, 2018 6:33 pm

Eneste måten og hindre slike ting på er at man bruker form for escrow/tredjepartsløsninger når man handler av de fleste selgere her, men kundene er for late og har for hastverk til at det kommer til og skje.
Image

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Sun Apr 08, 2018 8:04 pm

Jeg er helt enig i at escrow skulle benyttes men har ikke fått noe godt svar på om det tilbys her?? Forsåvidt enige ang kundene for det er utrolig mange som ikke gidder sette seg inn i f.eks. BTC. Skulle dessverre hatt en cash escrow også. Vi har sagt nei til mange pgs det her og at det stjeler så mye tid

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd

Post Reply