Jævla useriøse svindlerer. Kva gjer vi?

Her postes alt relatert til scam/svindel.
Post Reply
Srt-10
Registrert Medlem

Jævla useriøse svindlerer. Kva gjer vi?

Post by Srt-10 » Thu Feb 28, 2019 1:59 am

Eg er dritlei desse idiotene som ødelegger for alle. Kva kan gjerast?

Varekjøp 2000.- stoppa på Gardermoen av dhl, diskret pakket, forsikringsdokument 2400.- Leveringsperson leverer ikkje før 500.- western er overført.
Borte vekk, svarer ikkje.

"Dr. Eugene Mortensen" <apotekpharmasupplies@outlook.com>

Holder ikke avtale. Borte er fyr og pakke. Påstår at flashback krever forsikring før pakke videresendest. 1500.-

"info.globalsales" <info.globalsales@protonmail.com>

STOR SCAMMER: Mike K <legemedis@gmail.com> som arbeider tett sammen med leveringsselskapet <info@firstlineshipping.com>

Betalt 2000.- vare. Deretter krever dei 2400.- permit license. Payment cash pickup asap og police make case on you. Wee need payment 800.- for deliverycost. Deliver tonight. Then, sorry to late now, delivery 8:00 tomorrow.
Next day, pay 4000 for doctors prescription. Hurry. After; lawyers work with police in oslo tingrett to close file at you. Pay 12000.- before friday or go to prison.
No we dont answer nore. Pay before friday. Legemedis: min venn betal nå ok. har du betalt ok? bare betal ok. dette renuferest etterpå.

Legemedis, hjelper dere meg?

Eg har mykje meir, fortsetter i morgen dersom interesse og hjelp. Eg vil klare få legemedis arrestert for trusler, pengeutpressing, sal narkotika fra flere nettsider med flere medarbeidere. Eg har sjølv bestillt adderall og dmaa. Har resept i norge. Her er eg skuldig. Men vare aldri levert ut. Ingen pakke motatt.
Men mange trusler fra dem, alt er dokumentert. Lovdata.no opplyser 3-6 år straff for trusler, utpressing, vinningskriminalitet av omfang, organisert.

NoBro
Registrert Medlem

Re: Jævla useriøse svindlerer. Kva gjer vi?

Post by NoBro » Fri Mar 01, 2019 2:33 am

Dette var usammenhengende greier?

Er jo ikke noe vits i å ta sånne sider seriøst om de truer deg med politi?

Og politi for hva egentlig? Det verste som kan skje når du bestiller DMAA er at tolla returnerer eller destruerer det og du taper pengene. Politiet har ingen interesse av DMAA all den tid DMAA ikke er ulovlig å ha/til eget bruk. Det er ikke spesifisert i stortingets liste over hva som anses som dopinglister, og ei heller stortingets narkotikaliste.

Adderall skal jeg ikke uttale meg om dog. Men "Go to prison" ? Det mest sannsynlige utfallet er retur/destruering. Det verst tenkelige utfallet er bot (Dersom dette er spesifisert i en av de to ovennevnte listene)

Post Reply