for En scammer og idiot

Her postes alt relatert til scam/svindel.
Post Reply
bigboy2018
Registrert Medlem

for En scammer og idiot

Post by bigboy2018 » Tue Mar 05, 2019 8:27 pm

nsuply som bruker samme Mail som Nsuply som er selgere men han bruker liten n scammer folk både på Rb og Hb , hadde avtale at han skulle sende meg varer og fått adressen og alt også begynte han å true meg om sende 1k til så hvis ikke offentliggjører han adressen , sendte han penger også ville han ha mer . For en idiot . Mailen hans er nsuply@protonmail.com . Om noen vet om han så er bare å kontakte meg og hold dere lang i fra han .

cybz
Registrert Medlem

Re: for En scammer og idiot

Post by cybz » Thu Apr 04, 2019 9:22 pm

Samme som han som utgir seg for å være headmaster, truer også med det samme å skal ha 1k, er nok samme fyren.

trenabuse
Registrert Medlem

Post by trenabuse » Wed Aug 14, 2019 3:11 am

Sjæl. ble scammet av en «nsuppiy» prtmail adresse. Men skrevet med stor L, svindlet for mangfoldige tusen, veldig gøy. Trodde jeg hadde legit kontakt med nsupply i flere uker. Brettet ut og fortalte om situasjonen osv.

edit Admin

Stroyen
Registrert Medlem

Post by Stroyen » Sat Aug 17, 2019 9:25 am

Er epost-adressen hans akkurat som du skriver over? Med en "p" i supply?
Gjorde en bestilling med Nsupply, håper jeg ikke har gått på en smell her... Jeg kopierte og limte inn e-post adressen fra salgstråden på det andre forumet, så burde vel gå bra.
Men føler meg aldri trygg....

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Thu Aug 29, 2019 8:04 pm

@trenabuse nå er det slik at det ikke er andre enn vedkommende som scammer sitt ansvar å rydde opp for seg , og således ikke andre selgere som blir utsatt for copycats som skal dekke tapte kostnader.

Bare for å avlive fremtidige misforståelser fra dem som tilfeldig streifer gjennom posten og ikke leser alt , så gjelder dette noen som utgir seg for å være nsupply.

-Admin

trenabuse
Registrert Medlem

Post by trenabuse » Thu Oct 03, 2019 3:56 pm

Admin wrote:
Thu Aug 29, 2019 8:04 pm
@trenabuse nå er det slik at det ikke er andre enn vedkommende som scammer sitt ansvar å rydde opp for seg , og således ikke andre selgere som blir utsatt for copycats som skal dekke tapte kostnader.

Bare for å avlive fremtidige misforståelser fra dem som tilfeldig streifer gjennom posten og ikke leser alt , så gjelder dette noen som utgir seg for å være nsupply.

-Admin
Haha..vent.. her forsvarer du scammeren iforhold til å la meg fortelle min historie? Vet ikke hva jeg har skrevet i utgpunktet da du har redigert posten min :/ hans oppgave å rydde opp etter seg? Hva med alle oss ofre som taper mange tusen på disse idiota??

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Thu Oct 03, 2019 4:13 pm

trenabuse wrote:
Thu Oct 03, 2019 3:56 pm
Admin wrote:
Thu Aug 29, 2019 8:04 pm

-Admin
Haha..vent.. her forsvarer du scammeren iforhold til å la meg fortelle min historie? Vet ikke hva jeg har skrevet i utgpunktet da du har redigert posten min :/ hans oppgave å rydde opp etter seg? Hva med alle oss ofre som taper mange tusen på disse idiota??
Hvordan forsvarer han scammeren?

Han sier bare at scamming er scammeren sitt ansvar. Det er kjipt at folk har blitt lurt, men hvem mener du er ansvarlig for scammen andre enn scammeren selv?

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Thu Oct 03, 2019 10:20 pm

Her ble det tydelig en misforståelse.

1. Så meg nødt til å fremheve at dette ikke var snakk om nsupply , aktøren som ble utsatt for en copycat og som denne scammeren utgir seg for å være.

2.NoBro før du plukker bladet fra munnen og kommer med slike påstander, så fikk du ikke med deg at trenabuse klaget over at nsupply , den ekte aktøren ikke ga ham noe slags oppreisning for å ha bitt scammet. Ergo poengteringen om at man kan ikke forvente at aktører skal dekke tapet til personer som blir scammet.

3. At man ikke husker hva man har skrevet , men likevel klarer å overdramatisere det fra en nål til en kanon , taler for seg selv.

4. Såklart er det kjipt for dem som blir scammet , alltids. Men det skjer og er en realitet , beklageligvis..

Nei gutter , kall meg ut når jeg gjør feil så står jeg for dem. Men ikke la meg se slikt som dette igjen.

-Admin

Post Reply