HJELP, MÅ LESES!

Her kan du opprette din egen kurlogg.
Post Reply
Satuna
Registrert Medlem

HJELP, MÅ LESES!

Post by Satuna » Fri Jun 12, 2020 8:08 pm

Skal kjøre en cycle på mk677 og skal til danmark på ferie. kjører gjennom svergie for å komme meg til danmark. tips til hva jeg burde gjøre for å ikke blit stoppet i tollen. vet sjansen er liten for å bli stoppet men sjansen er der fortsatt så må se ut ifra det værste.

gjerne gi tips.

email satuna@protonmail.com

theboner
Registrert Medlem

Re: HJELP, MÅ LESES!

Post by theboner » Fri Jun 12, 2020 9:00 pm

Her er et godt tips, ferien din er neppe så lang at du ikke kan la det ligge hjemme. Bare tull å dra med seg slikt over flere grenser.

Satuna
Registrert Medlem

Post by Satuna » Sat Jun 13, 2020 12:11 am

ja men vil ikke det ødlegge for meg hvis jeg hopper av for 1 uke også tilbake på igjen?

red8ull
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by red8ull » Sat Jun 13, 2020 1:04 am

1. En "cycle" på MK677 alene vil ha tilnærmet null effekt.
2. Putt pillene i en tom kosttillskuddboks, typ D-vitamin eller lignende.

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Sat Jun 13, 2020 3:04 pm

Satuna wrote:
Fri Jun 12, 2020 8:08 pm
Skal kjøre en cycle på mk677 og skal til danmark på ferie. kjører gjennom svergie for å komme meg til danmark. tips til hva jeg burde gjøre for å ikke blit stoppet i tollen. vet sjansen er liten for å bli stoppet men sjansen er der fortsatt så må se ut ifra det værste.

gjerne gi tips.

email satuna@protonmail.com
Sjansen for å bli stoppet er kke verdens største, men den er selvfølgelig der, sjansen for at de går igjennom bilen din og alt du har er svimlende liten.

Som han over sier, putt det i en tom kosttilskuddsboks og legg det i bagen er hva jeg ville ha gjort. Den type kosttilskudd, SARMS ol. er noe de har mindre kunnskaper om, og som heller ikke er særlig høyt prioritert i forhold til narkotika, store mengder alkohol/sigaretter eller for den saks skyld steroider.

Både DK og Sverige er mindre restriktive land enn Norge, det verste som evt. kan skje er at de finner det og destruerer det, men sannsynligheten er lav. Noe stor etterforskning for noen piller MK677 vil det derimot ikke bli.

Hadde lagt det i bagen i en kosttilskuddsboks av noe som har piller som ligner. Og ikke gått for langt i å forsøke å gjemme det på et kreativt sted, tollere finner alt når de først går inn for det og vil fatte mistanke når noe er bevisst gjemt fremfor at det ligger i en bag som om det var et vitamintilskudd.

Jeg ville vært mer skeptisk til å bringe det inn i Norge. Spesielt mtp. økt vakthold ol. i forbindelse med corona, men der igjen kan økt fokus på karantene/smittevern etc. ved grensa også gå utover rutinemessige kontroller for hva jeg aner.

Satuna
Registrert Medlem

Post by Satuna » Sun Jun 14, 2020 4:30 pm

ble heller en cycle på mk2866 i liquid. kan ikke putte liquid i en tom tilskudd boks... tips?

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Tue Jun 16, 2020 9:56 pm

Satuna wrote:
Sun Jun 14, 2020 4:30 pm
ble heller en cycle på mk2866 i liquid. kan ikke putte liquid i en tom tilskudd boks... tips?
Kjøp deg en billig ecig og noen flasker med e-juice, ta av merkene på en av juice-boksene (Ser ganske like ut som Ostarine liquid) og på sarms-flaska og lim ecig-merkene på Ostarine-flaska.

Eller bare vent med å bruke det til du er tilbake i Norge?

Ecig + juice koster litt det og men det er ikke en dårlig måte.

Post Reply