Escrow tjeneste

Forum nyheter , lanseringer og debatt vedr. forbedringer o.l
red8ull
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Re: Escrow tjeneste

Post by red8ull » Tue Mar 13, 2018 4:17 pm

Sett i lys av alle de nye shoppene som har dukket opp i det siste er vel dette mer aktuelt enn noen gang tidligere. Er det noen oppdateringer å spore her?

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Tue Mar 13, 2018 7:12 pm

Henger meg på at dette kunne vært bra. Mange skeptikere og med god grunn vil jeg si.

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=5732

DBAY-SHOPP
Registrert Medlem

Post by DBAY-SHOPP » Fri Mar 30, 2018 2:58 pm

Jeg har ingen problem med å la admin/roidboard holde på mine btc når en kunde kjøper varer fra meg. Jeg syns det er en god ide. De som ikke kjenner til meg vet jo ikke om jeg har solgt noe i det hele tatt eller om jeg er bare ute etter å scamme andre eller om jeg faktisk er en serriøs selger med ett lager behold som jeg sier jeg har så jeg forstår kundene veldig godt når de er skeptiske, spesielt overfor oss som er nye selgere her.

Er denne tjenesten oppe å går for fult nå? Dersom den er det ønsker jeg å kunne ta den i bruk, vertfall kunne tilby kundene denne tjenesten.

Mvh
Dbay-shopp
Image
Salgtråd:
viewtopic.php?t=1137
Grønningstråd:
viewtopic.php?f=7&t=1174
Produktomtale Genpharma
viewtopic.php?f=15&t=1891

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Sat Mar 31, 2018 8:36 pm

Slenger meg på her. Vil gjerne ha info om tjenesten er oppe

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Mon Jul 16, 2018 5:17 pm

Escrow er mulig nå , både med BTC og XMR (Monero). Men problemet oppstår jo nå etter nyåret når postgangen har blitt enda tregere og vi risikererer å må betale ut mellomlegg på kursfall. Ved veldig store handler på flere tusenerr tror jeg ikke en selger bryr seg om ett par hundre kroner eller mer , men hvis noen ønsker å brukke Escrow ved små handler blir det fort dyrt når vi skal dekke fees og mulige kursfall frem til vedkommende har fått varene. Hva mener folket?

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Mon Jul 16, 2018 8:04 pm

Admin wrote:
Mon Jul 16, 2018 5:17 pm
Escrow er mulig nå , både med BTC og XMR (Monero). Men problemet oppstår jo nå etter nyåret når postgangen har blitt enda tregere og vi risikererer å må betale ut mellomlegg på kursfall. Ved veldig store handler på flere tusenerr tror jeg ikke en selger bryr seg om ett par hundre kroner eller mer , men hvis noen ønsker å brukke Escrow ved små handler blir det fort dyrt når vi skal dekke fees og mulige kursfall frem til vedkommende har fått varene. Hva mener folket?
Jeg mener ihvertfall at kunden må ta kosten for escrow. Kursfall har vi vel alle blitt vant til med BTC, så det er bare en del av gamet. Litt av risken må jo som jeg sier dekkes opp av kunde, så dere kan bygge opp en buffer.

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd

Juares
Registrert Medlem

Post by Juares » Sun Apr 12, 2020 11:46 am

Fungerar det idag med escrow?

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Thu Apr 23, 2020 8:38 pm

Jeg står som escrow , har gjort det hele tiden.

Post Reply