Julekonkurranse - Headmaster i samarbeid med julenissen!

Forum nyheter , lanseringer og debatt vedr. forbedringer o.l
Haien
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Julekonkurranse - Headmaster i samarbeid med julenissen!

Post by Haien » Sun Dec 02, 2018 1:23 pm

Etter den store suksessen fra forrige julekonkurranse kjører vi igang en ny konkurranse!
Roidboard har i samarbeid med Headmaster satt opp en konkurranse med tre premier.

1. premie - varer for 10 000
2. premie - varer for 5000
3. premie - varer for 2500

Her er julekonkurransen:
Julekonkurransen er veldig enkel. Skriv en liten kreativ fortelling med jul og trening som tema. Haien og Crucifixer går gjennom hver eneste fortelling og rangerer dem etter premiene. Tråden stenger 20. desember. Alle som vil delta må skrive en fortelling i tråden innen da. Vinneren annonseres på selveste juleaften den 24. desember. Varene blir sendt ut i januar. Spre ordet videre til venner. Vi må få inn flere medlemmer som bidrar til ett større community, mer kunnskap og ett mer aktivt forum. Roidboard er et 100% Norsk AAS forum. Et forum laget av nordmenn, for nordmenn :D

Konkurransen starter idag, tråden stenger 20. desember og vinneren annonseres den 24. desember!
haien@protonmail.com

- Meldinger gjennom PM blir ubesvart.
- Oppgi forum brukernavn når du sender mail.

Jensky777
Registrert Medlem

Re: Julekonkurranse - Headmaster i samarbeid med julenissen!

Post by Jensky777 » Mon Dec 03, 2018 12:07 pm

Jul 2015.

Det var julen jeg mistet mormor. Noen dager før jul hadde jeg skapet med hun og har ikke sett hun på over 5 år. Det første hun sa var : Du ser bra ut! Mamman din har sendt med bilder av deg når du trener, jeg er så stolt. Hun var alltid den som støttet meg, hun viste jeg ikke ville være blant dem «normale» og liker å pushe det.
Jeg hadde på den tiden en jobb som var slik at jeg ikke fikk feiret jul, men hadde alltid noen timer til overs, disse brukte jeg på gymmet med ordene til mormor i bakhode. Hun døde av lungesjukdom som kom av røyking. 26 desember. Så jul og trening er noe jeg faktisk forbinner med å gjøre hun stolt. Hun var den første som fikk høre at jeg brukte steroider. Svaret hennes var, jeg liker det ikke, men jeg kan heller ikke noe om det, hvem er jeg til å dømme det. Jeg er stolt uansett og jeg stoler på at du er smart nok til å være forsiktig og ta konsekvensene. Ansiktet hennes som ga et utrykk av hvor stolt hun var, er det som driver meg på trening 6 ganger i uken. Spiller ingen rolle om det er jul eller en helt vanlig dag, jeg liker det og en fin tilflukt fra all jule hysteri. Det blir ikke noe anderledes i år. Dette er det jeg husker mest av alt og er drivkraften hver jul.😊💪🏽

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Mon Dec 03, 2018 2:21 pm

Haien wrote:
Sun Dec 02, 2018 1:23 pm
Etter den store suksessen fra forrige julekonkurranse kjører vi igang en ny konkurranse!
Roidboard har i samarbeid med Headmaster satt opp en konkurranse med tre premier.

1. premie - varer for 10 000
2. premie - varer for 5000
3. premie - varer for 2500

Her er julekonkurransen:
Julekonkurransen er veldig enkel. Skriv en liten fortelling med jul og trening som tema. Andre brukere skal "like" din fortelling ved å trykke på tommel opp knappen. Den som har fått mest "likes" vinner hovedpremien. Tråden stenger 20. desember. Alle som vil delta må skrive en fortelling i tråden innen da. Best å skrive tidligst mulig for å samle opp mest likes. Vinneren annonseres på selveste juleaften den 24. desember. Varene blir sendt ut i januar. Spre ordet videre til venner. Vi må få inn flere medlemmer som bidrar til ett større community, mer kunnskap og ett mer aktivt forum. Roidboard er et 100% Norsk AAS forum. Et forum laget av nordmenn, for nordmenn :D

Konkurransen starter idag, tråden stenger 20. desember og vinneren annonseres den 24. desember!

Regler:
- Nye brukerprofiler som blir opprettet under konkurranseperioden kan ikke gi en "like" pga risiko for juks. Likes fra nye brukerprofiler blir automatisk ekskludert. Det er ikke noe vits å bruke tid på det. Play fair!
- Nye brukerprofiler kan selvfølgelig være med på selve konkurransen. Det er noe vi ønsker!
Like / Reputiation knappen har ikke vært her på lenge til info. Da vil det ikke fungere slik dere har lagt det opp.

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=5732

Haien
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by Haien » Wed Dec 05, 2018 8:52 am

Da har jeg oppdatert julekonkurransen. Haien og Crucifixer vil gå gjennom hver eneste fortelling og rangere dem etter premiene :D
haien@protonmail.com

trenking
Registrert Medlem

Post by trenking » Thu Dec 06, 2018 10:06 am

Etter en skulegang som overvektig . Der eg va aktiv og klarte meg bra på fotball og annet. Var det en del mobbing. Reiste på sjøen og vart relativ slank og kom seinere i kontakt med en som kunne inn og ut av trenkng kost og hobby boling. Hjalp meg igang og eg kjørte sim han sa . Hadde julefri der ingen hadde sett meg siden eg hadde vore ute på jobb i ganske mange mnd , va det en fantastisk følelse å komme heim , der dei fleste hadde forfalt veldig. Å du stod igjen som den som var best trent og hadde som et pluss endelig draget på damene. Har vore en tradisjon om en kur til sommer og en til jul etter dette. Å eg gleder meg alltid å reise heim å vise dei når eg har fri.
Er no for sin egen selfølelse og tilfredstillelse man har dette som hobby og lifstil
Mvh Trenking
Last edited by trenking on Thu Dec 06, 2018 10:11 am, edited 1 time in total.

trenking
Registrert Medlem

Post by trenking » Thu Dec 06, 2018 10:10 am

Mvh Trenking

Testomania
Registrert Medlem

Post by Testomania » Thu Dec 06, 2018 11:56 pm

Nissen fra Karachi

Det er midt i desember og jeg var godt i gang med den klassiske vinterbulken. Det luktet gran, pepperkaker og alle andre lukter som hører julen til. I dette sammensurium av lukter kunne jeg hinte en velkjent lukt. Det var lukten av tren.
Nå var jeg klar for trening. Den type trening hvor du svetter påskegult på blodsprengt julerød hud, mens du puster febrilsk foran speilet.

Det var inne i garderoben jeg møtte på han.
Han sto der med magen sin og skjegget. «Ali» het han. Han fortalte at han tror han må ha fått bøff av felleskontakt. Han sa oljen han hadde kjøpt av felleskontakt ikke ble tatt opp.
Jeg spurte hva han mente og han forteller at oljen bare kommer ut igjen.
"Ut igjen?" dette hørtes rart ut, men tenkte ikke mer over det før jeg møtte på han noen dager senere på samme sted.

Jeg hadde så vanskelig med å tro på han at jeg begynner å spørre han litt spørsmål. Blant annet spør jeg hvor han setter og fikk svaret: i rumpa.

Jeg brukte vel noen sekunder før puslespillet falt på plass og jeg skjønte jeg hva som hadde skjedd.

Jeg skrek ut i latter – Fy faen for en NISSE! haha, klart jeg tror på deg, oljen blir jo ikke tatt opp når setter det "I" ANUS!

veteranboler
Registrert Medlem

Post by veteranboler » Sat Dec 08, 2018 10:07 pm

satt en gang en kveld i rommet mitt og spilte FIFA, men orket ikke mer, så bestemte meg for å injisere steroider og trene litt

kjørte til treningssenteret og gikk rett inn i jentegarderoben uten å legge merke til det (trodde det var guttegarderoben)

dro videre inn helt til dassen, hvor jeg injiserte. pleier å injisere på dasser i treningssentere. var helt tomt når jeg gikk inn. satt der inne i ca. 30-45 minutter og når jeg kom ut så jeg to nakne jenter. jeg fikk sjokk. jeg trodde jeg var i guttegarderoben, så jeg skjønte ikke hvorfor det sto tre nakne jenter foran meg

de skrek med en gang og jeg løp ut av garderoben og ut av treningssenteret. tre av di som jobber der løp etter meg og jagde meg i 15 minutter før di fikk tak i meg. vi hadde kommet under en bru og det var helt mørkt. der slo di og sparket på meg helt til jeg mista pusten og begynte å blø. de stoppet og løp vekk når di hørte sirener (var politibil som kjørte over oss)

er lenge siden dette skjedde, men jeg glemmer det aldri

Epicflip1028
Registrert Medlem

Post by Epicflip1028 » Sun Dec 16, 2018 4:59 pm

Heisann,

Dette er en historie som er faktisk helt sann, som skjedde 1 år siden på selveste julaften.

Men først, så må jeg begynne grunnleggende.
Jeg er en aktiv treningsentusiat som har vært veldig seriøs i gymmen siden jeg var 16år gammel,
når jeg bikket 23 år så tenkte jeg å begynne med Steroider, satt meg ned, leste gjennom hva de forskjellige medikamentene gjorde med kroppen,
både positivt og negativt, og kom frem til at jeg skulle kjøpe en 12 ukers kur som innehold Testo E, Turinabol + pct, og keep in mind, dette var min første kur.
Etter 1 uke så hadde jeg fått post, kjørte rett hjem, opp på romme mitt, låste døren og åpnet pakken.
Jeg var helt i ekstase når jeg åpnet pakken og så at det var godsaker oppi der, men lovde meg selv og ikke bruke det før 2. Januar pga den oppskrytte "Nyttårs-forsett".
Så jeg lå det oppi en skoeske og inn i skape med den.
Ukene gikk, og plutselig var det Julaften.

Jeg hadde vært på rommet og skiftet til finklær, skiftet i ett hastverk fordi vi skulle på gravene til besteforeldrene våres og tenne lys til dem.
Siden det var ett sinnsykt hastverk, så hadde jeg glemt å lukke døren til både rommet og klesskapet.
Så når vi kom hjem så hadde klokken bikket 16:30, og i min familie så er det da vi begynne å dekke på bordene, og gjør alt klar til den store julemiddagen alle hadde ventet på.
Men jeg hadde ikke tenkt på at døren på rommet og klesskapet var åpent, og vi har 2 katter i familien som er veldig glad i skoesker og "Knitrende poser"
Så ja, vi satt oss ned for å begynne å spise, jeg trodde alt var helt fantastisk,
Men neida, der kommer den ene katten med en pose med Turinabol i munnen, og den andre katten kom ned Clomid pose i munnen, hopper opp på kjøkkenbenken, forran alle i familien.

Jeg ble bokstavlig talt svimmel i hode når jeg virkelig så hva dem hadde i munnen.
Min far er en veldig seriøs og rett og slett en ekstremt "kristen" person, han reiste seg opp fra bordet i fullfart, bort til kattene og sa til hele familien: Ser ut som kattene har fått tak i vitaminene til "Ho mor".
Og da var det full fokus på det, ingen av dem skjønte jo hva det var, så de begynte å google.
Og da kan jeg si med tungt hjerte, at da var løpet kjørt.
Min tante fant ut at den turinabolen var Steroider, og bokstavlig talt alle så på meg.
Pappa dro med opp på romme mitt, og siden skapet og skoesken var åpen, så såg han alt.
Han sa at nå er det julaften, og vi skal ned å fortsette kvelden uten noe drama.
Resten av kvelden var det blikk og risting på hode ovenfor meg.

2 juledag, så kom min far og min mor opp på rommet og tok med seg skoesken, hørte at pappa gikk ut i bilen og kjørte av gårde.
Min mor kom opp igjen og sa at jeg måtte finne meg ett annet sted å bo, fordi at dem ikke tålte "Sprøyte narkomaner" i dette huset.
Prøvde å forklare at det var "bare" steroider, man får ikke en type "Høy" av det og det var egentlig bare for treningen sin skyld.
Men min mor hører som vanlig ikke på det jeg sier, og når min far kom hjem igjen, han hadde kastet hele skoesken, og ba meg begynne å pakke, fordi jeg skulle bo hos Onkelen min for en stund.
Onkelen min fikk penger fra min far til mat osv til meg.
1 år senere sitter jeg og skriver til dere her på RB, men ingen familie å gå til i julen.

Til alle dere som tenker at dette ikke kan være sant, en familie kan ikke kaste sin egen sønn ut pga Testosterone, men desverre, jo.
Spesielt hvis familien har 0 toleranse for noe som er ulovlig.
Så å vinne denne julekonkuransen hadde vært en stor betydning i denne perioden av livet mitt, trenger en liten boost mentalt og fysisk.
Har lite penger pga husleien er dyr, og har en "Liten" familie å forsørge.

Tusen takk for at du leste min historie.
God jul til alle dere, og kos dere masse med familien/venner nå i julen!

Haien
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by Haien » Thu Dec 20, 2018 9:06 pm

Noen få timer igjen til konkurransen avslutter!
haien@protonmail.com

Locked