Julekonkurranse - Headmaster i samarbeid med julenissen!

Forum nyheter , lanseringer og debatt vedr. forbedringer o.l
Cartman
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Re: Julekonkurranse - Headmaster i samarbeid med julenissen!

Post by Cartman » Thu Dec 20, 2018 10:53 pm

Julaften for 3-4 år siden, cirka klokken 13. Jeg drar på gymmet som er nøkkelkortåpent 24/7 365 dager i året, for å sikre at kaloriene fra ribba skal bli til biceps og ikke fett. Det var visst bare jeg som hadde hatt den idéen, for jeg ser ingen andre der når jeg går inn døra. Men nei, 2 minutter senere kommer det ei dame ut av garderoben. Lett 9/10, jeg har aldri sett henne før. Bestemmer meg for å skrote min egen treningsplan for dagen og heller gjøre det samme som henne. Som en autist spør jeg om hvordan man skrur på tredemølla, bare for å ha noe å si... Hun skrur den på for meg og smiler.
Vi begynner å løpe på likt. Jeg har ikke jogget på årevis, og det er 20 kg med bol siden sist jeg var i løpeform. Til tross for at jeg veier dobbelt så mye som denne cardio-kaninen på noen og 50 kg så bestemmer jeg meg for at jeg minst må jogge like lenge som henne for å kunne imponere...
Jeg måtte selvfølgelig holde samme fart også, men hun hadde visst bestemt seg for å løpe i evigheter. Etter 20 minutter koblet hjernen min ut. Ut-av-kroppen-opplevelse. Etter 35 minutter trykket hun endelig på cooldown-knappen. Jeg slo bare knyttneven hardt i stopp-knappen, ingen cooldown på meg. Jeg gikk hjem som en zombie og husket ikke engang å hente jakka i garderoben selv om det bare var 3-4 grader ute. Da jeg kom hjem vrengte jeg av meg alle klærne og stupte i seng. Noen timer senere våknet jeg av at telefonen ringte; mora mi lurte på hvorfor jeg var en halvtime forsinket til julemiddagen... Gym-dama så jeg aldri igjen, hun var nok bare hjemme på julebesøk og hadde lånt et medlemskort. Siden den gang har jeg holdt meg i styrkeavdelingen. :geek:

Haien
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by Haien » Sat Dec 22, 2018 9:34 pm

Da er konkurransen avsluttet!
Moderatorene skal gå gjennom hver post og kåre vinnere :)
haien@protonmail.com

- Meldinger gjennom PM blir ubesvart.
- Oppgi forum brukernavn når du sender mail.

Haien
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by Haien » Fri Jan 04, 2019 4:10 pm

Da annonserer jeg vinnerne av konkurransen!

1 plass : Epicflip1028
2 plass : Jensky777
3 plass : testomania.

Ta kontakt med meg på mail :D
haien@protonmail.com

- Meldinger gjennom PM blir ubesvart.
- Oppgi forum brukernavn når du sender mail.

Locked