Blodprøve/helse post

Forum nyheter , lanseringer og debatt vedr. forbedringer o.l
Post Reply
Robin hood
Registrert Medlem

Blodprøve/helse post

Post by Robin hood » Tue Aug 29, 2017 7:43 pm

Jeg vil gjerne foreslå at admin setter opp en post her på forumet der vi kan sende inn våre blodprøver så noen pros kan tolke dette. Er ikke alle i dette miljøet som liker å snakke med fastlegen osv om resultatene på blodprøven. Om dette er noe som blir gjort så kan jeg lage et innlegg om hvordan, hvor man tar prøver osv. :D

AC
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Re: Blodprøve/helse post

Post by AC » Tue Aug 29, 2017 10:08 pm

Robin hood wrote:
Tue Aug 29, 2017 7:43 pm
Jeg vil gjerne foreslå at admin setter opp en post her på forumet der vi kan sende inn våre blodprøver så noen pros kan tolke dette. Er ikke alle i dette miljøet som liker å snakke med fastlegen osv om resultatene på blodprøven. Om dette er noe som blir gjort så kan jeg lage et innlegg om hvordan, hvor man tar prøver osv. :D
Med "post", mener du subforum? Det vil nok være langt ryddigere at hver enkelt blodprøve publiseres i en egen tråd, slik at man vet hvem som svarer hvem osv. Det ville vært rotete med alle blodprøvene samlet i samme tråd.

Jeg tolker blodprøver for ganske mange i PMs og div, så kan godt hjelpe med det. Folk må bare poste i vei :)
AAS-ordliste for både nye og erfarne: viewtopic.php?f=14&t=137
AI, SERMs og gyno: viewtopic.php?f=13&t=690
Kosttilskuddsguide: viewtopic.php?f=14&t=290

Robin hood
Registrert Medlem

Post by Robin hood » Wed Aug 30, 2017 1:08 am

AestheticCunt wrote:
Tue Aug 29, 2017 10:08 pm
Robin hood wrote:
Tue Aug 29, 2017 7:43 pm
Med "post", mener du subforum? Det vil nok være langt ryddigere at hver enkelt blodprøve publiseres i en egen tråd, slik at man vet hvem som svarer hvem osv. Det ville vært rotete med alle blodprøvene samlet i samme tråd.

Jeg tolker blodprøver for ganske mange i PMs og div, så kan godt hjelpe med det. Folk må bare poste i vei :)
Mente egentlig et subforum men fant ikke frem til det rette ordet hehe. Nei men jeg syntes dette hade vært noe positivt for forumet og brukerne. Siden du er en av de med kunnskapen om dette så Er det supert at du kan hjelpe til med å tolke prøvene. Mange som rett og slett dropper blodprøver pga stress med lege osv.

SvakTispe
Registrert Medlem

Post by SvakTispe » Wed Sep 06, 2017 11:21 am

Det er egne tråder på reddit for bloodwork der du kan poste.
Skrev jeg noe vettugt og informativt som var til hjelp? Gi en tommel opp vel ;)
Selvstyrt TRT pasient med over gjennomsnittet interesse for hormoner og deres funksjoner.

Post Reply