Julekonkurranse - Julenissen sponser din sommerkur!

Forum nyheter , lanseringer og debatt vedr. forbedringer o.l
rasta78
Registrert Medlem

Re: Julekonkurranse - Julenissen sponser din sommerkur!

Post by rasta78 » Tue Dec 19, 2017 8:06 pm

ønsker å vinne , da jeg fylder 40år til sommer, og har en flott pappa krop nu, men til sommer skal den være top trent så mangler lidt hjelp

AC
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by AC » Thu Dec 21, 2017 1:55 pm

fortress wrote:
Mon Dec 18, 2017 12:03 pm
Og sist, men ikke minst; jeg skal bruke alt gearet selv, og ikke spres rundt til andre medlemmer. Det jeg deler er heller mine erfaringer med produktene!

Hvis hensikten med konkurransen var at premien skulle deles mellom 4-5 medlemmer (som er foreslått i tråden) så hadde de heller hatt flere plasseringer som gav premie istedenfor kun den ene ?

Det er ikke vanskelig å gjette hvem du refererer til her. Selvsagt kunne jeg sagt at jeg tar alt selv, men jeg tenkte at siden jeg ikke kommer til å trenge hele den 15k-batchen med det første, kunne jeg gi "resten" videre basert på noen småkonkurranser som provoserer litt verdifull aktivitet på forumet. Har ikke tenkt så mye på det, men i utgangspunktet tenkte jeg at alle som vil delta skriver en infotråd på et AAS-relatert tema og de(n) beste får en del av kaka.

Med fare for å virke cocky, har de aller fleste upvotesene jeg har fått vært fra folk jeg har hjulpet i PM eller ellers på forumet, og jeg har inntrykk av at upvoten er deres måte å gi litt tilbake på, ikke at de nødvendigvis likte innlegget pga. jeg foreslo å dele ut resten.

Ta en sjefsavgjørelse her, Fortress, så skal jeg gjøre som du ønsker. Vil du at jeg endrer innlegget mitt til å beholde alt selv, så gjør jeg det. Vil du at jeg lar det stå slik den er sånn at vi kanskje klarer å få litt mer aktivitet på andre subforumer her inne, så gjør jeg også det. Det er opp til deg. :)
AAS-ordliste for både nye og erfarne: viewtopic.php?f=14&t=137
AI, SERMs og gyno: viewtopic.php?f=13&t=690
Kosttilskuddsguide: viewtopic.php?f=14&t=290

fortress
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by fortress » Thu Dec 21, 2017 6:21 pm

Stemmer, det var din post jeg refererte til. Vel fortjent om du vinner da du har vært veldig aktiv og hjulpet mange her inne. Folk ser ut til å like ditt innlegg så om du får mest votes blir kanskje noen sure på meg om jeg får deg til å endre innlegget i siste liten og du tar alt sammen selv ;) haha.
Kjør på, på din måte. Gjør hva du vil, buddy :) Det er jo konkurranse !
Coaching for nybegynnere er mulig. Ta kontakt på PM.

silenthill
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by silenthill » Sat Dec 23, 2017 1:57 am

For 4 år siden under operasjon Gilde så ble huset mitt raidet forran hele familien og nabolaget av 5 politibiler og jeg ble lagt i jern og satt på glattcella i 3 døgn før de i det hele tatt fortalte meg hvorfor jeg var der. Etter det kom det 7 timer med avhør der jeg fikk slengt de sykeste anklagene jeg har hørt i mitt liv, og fikk ord langt i munnen på meg som om jeg var den største mafia bossen i hele Norge og de ville pinne alt på meg. Problemet var bare at de fant kun nok gear til eget bruk hjemme hos meg sant 10 000 i cash, altså lommerusk om jeg var en big time dealer som de påsto. Jeg ble ikke trodd av politiadvokaten så jeg ble satt på fullstendig isolasjon i 4 uker med brev og besøksforbud og var "heldig" nok til å komme på forsiden av lokalavisen, uten bilde heldigvis. Det var nok til at jeg mistet jobben min, leiligheten min, kjæresten min, og familien min støtet meg ut. "fordi politiet har jo alltid rett" så alle mine såkalte venner og nærmeste sviktet meg når jeg trengte dem på det sterkeste fordi de trodde mer på politiet enn meg. Når jeg slapp ut etter 1 måned hadde jeg ingenting, nada. Ingen venner, nothing. Den dag i dag kan jeg ikke gå i sentrum en gang uten at folk ser på meg som han boleren som drev Norges store mafia virksomhet, fordi det var sånn avisen la det frem, UTEN BEVIS.

Etter det gikk 1 år så kom endelig rettsaken og jeg ble frikjent på alle punkter. Kan legge til at de ville sikte meg for mafiaparagrafen og organisert kriminalitet helt ut av det blå, fordi bevisene var der jo ikke. Så advokaten min skjønte nada av siktelsen. Dette var jo bare en maktsyk haux fra politiet sin side. Det eneste de hadde var nicknamet mitt her inne. Jeg kontaktet avisen og de var såklart ikke interessert i å renvaske navnet mitt fordi hvem bryr seg vel om noen blir frikjent? Neida de bryr seg bare om de kan sverte noen og ødelegge liv. Ingen av vennene mine eller eksen min ville heller ikke ha noe med meg å gjøre selv etter hun så frikjennelsen. De eneste som faktisk hadde IQ nok til å skjønne at politiet prøvde å sette et eksempel av meg fordi jeg BRUKT steroider som faktisk var LOVLIG når jeg ble tatt var familien min. Alle andre ser nå på meg som en kriminell og jeg er ikke vekommen på noen gym i byda så jeg må kjøre langt vekk for å kunne trene. Jeg fikk såklart tilbud om å tyste på alle jeg visste om her inne, og jeg kunne tatt med meg flere enn dere kan ana. De sa hele tiden, bare fortell oss hvem de er og hvordan vi får tak i dem så slipper vi deg ut nå med en gang. Jeg valgte heller å sitte inne å si fuck you. Og når jeg kom ut igjen og fikk snakket med de jeg jobbet for i bransjen var jeg veldig glad for å høre at de var safe og at de ikke kom noe vei siden jeg ikke tystet. Etter den tiden fikk jeg en veldig psykisk knekk siden jeg ikke var velkommen i byda her lenger eller hadde en plass å bo, jobb, eller noe som helst. Hadde ingen plass å trene og alt gikk bare nedover. Så derfor hadde det vært gull vært om jeg kunne fått en hjelpende hånd til å kickstarte en kur til å endelig bli den kroppsbygger jeg var før politiet strippa meg fra all veldedighet. Jeg var 6 uker fra å stille da det skjedde ca så dere kan jo forestille hvordan det føles å sitte låst inne 23 timer i døgnet og se kroppen din visne vekk. På isolasjon får man et bur med gitter i taket og 3 meter høte sementvegger man står å stirrer rett inni den 1 time du er ute mens de andre fangene sosialiserer.

Det hadde betydd utrolig mye for meg om jeg endelig kunne komme tilbake igjen til det normale livet mitt igjen, så selv om jeg ikke vinner så takk for sjangsen uansett. Og så fikk dere litt stoff der dere kan lese om hvordan politiet behandler dere når de vet du bruker steroider, fordi tro meg, det er forskjellsbehandling. Det lærte jeg når jeg kom ut.

Kan også legge til en siste ting som gjorde meg fly forbanna. Når jeg endelig kom hjem så hadde de tømt alle søppla mi utover gulvet mitt med varmekabler, den vanlige søppla, den grønne, og den brune. Så alle maten lå å råtner på gulvet og det luktet helt forjævlig i hele leiligheten min. De hadde også revet dusjen i fillebiter. Jeg måtte få deler av varmekablene så dette var noen skikkelig rasshål. Null respekt for oss "vanlige" borgere. Eller, vi er jo ikke vanlige, vi er jo de verste av de verste "bolere."

Haien
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by Haien » Sun Dec 24, 2017 10:09 pm

Da har Aestethiccunt vunnet julekonkurransen med 20 "likes" og julenissen (HeadMaster shop) sender julegaven til han i januar. Gratulerer til Aestethiccunt og alle som deltok. Til dere som ikke vant denne gangen, så skal vi arrangere en konkurranse til i påsken :D God jul til alle sammen her!
haien@protonmail.com

- Meldinger gjennom PM blir ubesvart.
- Oppgi forum brukernavn når du sender mail.

Sommerkroppen333
Registrert Medlem

Post by Sommerkroppen333 » Mon Dec 25, 2017 7:33 pm

Hei jeg ønsker meg dere gavekortev, jeg trener mange år og jeg kan gjerne bli sponset av dere

God jul

FriendOfFreedom
Registrert Medlem

Post by FriendOfFreedom » Fri Dec 14, 2018 10:24 pm

Jeg fortjener ikke å vinne noe mer enn hvem som helst andre, men jeg skulle veldig gjerne ønske at jeg har hellet med meg i denne konkurransen da det rett og slett hadde vert superkonge for meg akkurat nå, jeg hadde virkelig satt utrolig pris på det!
Image

Post Reply