lynxlynx grønningstråd

Grønningstråder for nye/ukjente medlemmer
red8ull
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Re: lynxlynx grønningstråd

Post by red8ull » Mon Dec 09, 2019 4:39 pm

Frontet meg cbdolje som jeg har brukt nå hver dag over en periode på 2 uker. Usikker på om det er placebo eller ikke, men det har ihvertfall gjort hverdagen min lettere. Anbefaler å prøve cbdolje istedenfor å knaske a-preparater ihvertfall :)

Hyggelig og rask på mail og varene dukket opp i postkassen dagen etter :)

Grønn og takk for handelen!

meisterNO
Registrert Medlem

Post by meisterNO » Fri Feb 07, 2020 4:47 pm

Kun positivt å si!
Ble litt forsinket ved første ordre, fikk ekstra varer som plaster på såret
Handletur nr 2 raskt og smertefritt, sendt samme dag som jeg bestilte :)

fortress
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by fortress » Mon Feb 10, 2020 2:34 am

Solid kar. Seriøs, svarer raskt på mail. Gjør gjerne flere handler med denne hyggelige personen. Grønn!
Coaching for nybegynnere er mulig. Ta kontakt på PM.

Trenaholic
Registrert Medlem

Post by Trenaholic » Mon Apr 20, 2020 10:03 am

Grønn. Null stress. Frontet også:)

Hawkward
Registrert Medlem

Post by Hawkward » Tue Aug 11, 2020 1:53 pm

RØD, stay away. Veldig hygglig på mail og sendte lang utfyllende info om varer han hadde. Har vært i kontakt med han tidligere ang CBD mixturen hans og virket som en real fyr. Handlet BPC157 av denne personen den 26. Juni der han bekreftet på mail at betaling var mottatt den 27. Juni. Ingen melding om at pakke var sendt etter dette, på tross av jeg så at BTC var sendt videre etter at de var mottatt når jeg tracet BTC aktiviteten hans. Etter en purring fra meg sendt 7.Juli sa han at han hadde glemt å sende pakken, skulle få en ekstra BPC157 som som plaster på såret og han beklaget seg flere ganger i samme mail. Ba meg om å sende leveringsaddresse på nytt. Fikk bekreftelse at "Alt var på stell" den 8.Juli og at den var sendt den dagen av han. Pakke hadde fremdeles ikke dukket opp 29.Juli og sendte en ny purring som han ikke svarer på, og ja jeg pratet med riktig person: LynxLynx1 @ protonmail.com.
Per dags dato 11. August har ingen pakke ankommet. Ingen respons på mail eller wickr.

Hold dere unna, Scammer.

Post Reply