by Epicflip1028 » Sun Dec 16, 2018 4:59 pm
Heisann,
Dette er en historie som er faktisk helt sann, som skjedde 1 år siden på selveste julaften.
Men først, så må jeg begynne grunnleggende.
Jeg er en aktiv treningsentusiat som har vært veldig seriøs i gymmen siden jeg var 16år gammel,
når jeg bikket 23 år så tenkte jeg å begynne med Steroider, satt meg ned, leste gjennom hva de forskjellige medikamentene gjorde med kroppen,
både positivt og negativt, og kom frem til at jeg skulle kjøpe en 12 ukers kur som innehold Testo E, Turinabol + pct, og keep in mind, dette var min første kur.
Etter 1 uke så hadde jeg fått post, kjørte rett hjem, opp på romme mitt, låste døren og åpnet pakken.
Jeg var helt i ekstase når jeg åpnet pakken og så at det var godsaker oppi der, men lovde meg selv og ikke bruke det før 2. Januar pga den oppskrytte "Nyttårs-forsett".
Så jeg lå det oppi en skoeske og inn i skape med den.
Ukene gikk, og plutselig var det Julaften.
Jeg hadde vært på rommet og skiftet til finklær, skiftet i ett hastverk fordi vi skulle på gravene til besteforeldrene våres og tenne lys til dem.
Siden det var ett sinnsykt hastverk, så hadde jeg glemt å lukke døren til både rommet og klesskapet.
Så når vi kom hjem så hadde klokken bikket 16:30, og i min familie så er det da vi begynne å dekke på bordene, og gjør alt klar til den store julemiddagen alle hadde ventet på.
Men jeg hadde ikke tenkt på at døren på rommet og klesskapet var åpent, og vi har 2 katter i familien som er veldig glad i skoesker og "Knitrende poser"
Så ja, vi satt oss ned for å begynne å spise, jeg trodde alt var helt fantastisk,
Men neida, der kommer den ene katten med en pose med Turinabol i munnen, og den andre katten kom ned Clomid pose i munnen, hopper opp på kjøkkenbenken, forran alle i familien.
Jeg ble bokstavlig talt svimmel i hode når jeg virkelig så hva dem hadde i munnen.
Min far er en veldig seriøs og rett og slett en ekstremt "kristen" person, han reiste seg opp fra bordet i fullfart, bort til kattene og sa til hele familien: Ser ut som kattene har fått tak i vitaminene til "Ho mor".
Og da var det full fokus på det, ingen av dem skjønte jo hva det var, så de begynte å google.
Og da kan jeg si med tungt hjerte, at da var løpet kjørt.
Min tante fant ut at den turinabolen var Steroider, og bokstavlig talt alle så på meg.
Pappa dro med opp på romme mitt, og siden skapet og skoesken var åpen, så såg han alt.
Han sa at nå er det julaften, og vi skal ned å fortsette kvelden uten noe drama.
Resten av kvelden var det blikk og risting på hode ovenfor meg.
2 juledag, så kom min far og min mor opp på rommet og tok med seg skoesken, hørte at pappa gikk ut i bilen og kjørte av gårde.
Min mor kom opp igjen og sa at jeg måtte finne meg ett annet sted å bo, fordi at dem ikke tålte "Sprøyte narkomaner" i dette huset.
Prøvde å forklare at det var "bare" steroider, man får ikke en type "Høy" av det og det var egentlig bare for treningen sin skyld.
Men min mor hører som vanlig ikke på det jeg sier, og når min far kom hjem igjen, han hadde kastet hele skoesken, og ba meg begynne å pakke, fordi jeg skulle bo hos Onkelen min for en stund.
Onkelen min fikk penger fra min far til mat osv til meg.
1 år senere sitter jeg og skriver til dere her på RB, men ingen familie å gå til i julen.
Til alle dere som tenker at dette ikke kan være sant, en familie kan ikke kaste sin egen sønn ut pga Testosterone, men desverre, jo.
Spesielt hvis familien har 0 toleranse for noe som er ulovlig.
Så å vinne denne julekonkuransen hadde vært en stor betydning i denne perioden av livet mitt, trenger en liten boost mentalt og fysisk.
Har lite penger pga husleien er dyr, og har en "Liten" familie å forsørge.
Tusen takk for at du leste min historie.
God jul til alle dere, og kos dere masse med familien/venner nå i julen!