Phenom Pharma

Tilbakemeldinger og omtaler vedr. diverse merker/produsenter postes her.
Pancamo
Registrert Medlem

Re: Phenom Pharma

Post by Pancamo » Fri Jun 28, 2019 7:33 pm

Test c good to go!
Currently on:
500mg test e ew - Alpha Pharma
500mg eq ew - Phenom Pharma
400mg npp ew - British Dragon

Blueface
Registrert Medlem

Post by Blueface » Thu Jul 18, 2019 9:12 am

Er på den nye batchen til phenom PTC0918/09-2023 testo c og kan ikke si noe annet enn at det leverer bra og holder bra kvalitet går rundt hele dagen med muskulatur trykk, gir ingen pip.
+ Dem har begynt med egen produktbrosjyre i esken noe som dem ikke hadde før👍🏾

UltraMK
Registrert Medlem

Post by UltraMK » Mon Aug 26, 2019 7:58 pm

Flott innpakking og ser veldig proffe ut, men:
Gjorde en test på Anavar/Oxandrolone fra Phenom Pharma. Verifisert med kode på deres hjemmeside. Ser ut å være dianabol (rød og mørk brun) ifølge Roidtest sitt fargekart.
Nevner ikke kilden jeg kjøpte fra, har jo egentlig ikke noe å si. De har fått beskjed.

Edit: Håper bilde nedenfor fungerer.

Bilde: https://anonymousfiles.io/8WmYBOyV/

Blueface
Registrert Medlem

Post by Blueface » Mon Aug 26, 2019 8:58 pm

UltraMK wrote:
Mon Aug 26, 2019 7:58 pm
Flott innpakking og ser veldig proffe ut, men:
Gjorde en test på Anavar/Oxandrolone fra Phenom Pharma. Verifisert med kode på deres hjemmeside. Ser ut å være dianabol (rød og mørk brun) ifølge Roidtest sitt fargekart.
Nevner ikke kilden jeg kjøpte fra, har jo egentlig ikke noe å si. De har fått beskjed.

Edit: Håper bilde nedenfor fungerer.

Bilde: https://anonymousfiles.io/8WmYBOyV/
Fikk samme result selv på labmax, forklarer jo hvorfor jeg begynte å trekke mye veske og ble rød i trynet etter en uke, styrken gikk også fort opp. Var jo selvfølgelig lav dose dbol og ikke anavar for noen sniker

Workman7
Registrert Medlem

Post by Workman7 » Tue Aug 27, 2019 3:41 pm

Så phenom sin anavar er ikke anavar men Dbol? 🤔

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Wed Aug 28, 2019 2:50 pm

Workman7 wrote:
Tue Aug 27, 2019 3:41 pm
Så phenom sin anavar er ikke anavar men Dbol? 🤔
Jepp, så nå kan man jo lure på hva resten av produktene inneholder. Kjøper ikke mer phenom etter dette. Ødelegger omdømmet sitt for 2. gang.

Nokia99
Registrert Medlem

Post by Nokia99 » Wed Aug 28, 2019 8:43 pm

Hei theboner.
Det som er problemet er at det er helt vanlig at Anavar og primobolan er noe annet en det skal være.
Phenom har bra varer når det gjelder dem andre produktene, og dem har bra tilbakemeldinger.
Det jeg vil annbefale alle å gjøre er å teste varene sine med Roidtest eller labmax,
og gi tilbakemeldinger på forum, Dette er viktig for å få kvalitet,

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Thu Aug 29, 2019 1:56 pm

Nokia99 wrote:
Wed Aug 28, 2019 8:43 pm
Hei theboner.
Det som er problemet er at det er helt vanlig at Anavar og primobolan er noe annet en det skal være.
Phenom har bra varer når det gjelder dem andre produktene, og dem har bra tilbakemeldinger.
Det jeg vil annbefale alle å gjøre er å teste varene sine med Roidtest eller labmax,
Jeg vet at anavar blir forfalsket ofte. Veldig ofte. Men gjør man dette så sier det litt om produsenten etter min mening. Bare fordi det er vanlig å få falsk anavar betyr ikke at det er helt greit å gjøre det. Da har man allerde trådt over en grense som er uakseptabelt som igjen får meg til å stille spørsmål ved resten av produktrekken. Bare fordi noe får gode tilbakemeldinger betyr ikke nødvendigvis at varene faktisk er bra eller inneholder det de skal.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Thu Sep 05, 2019 2:12 pm

theboner wrote:
Thu Aug 29, 2019 1:56 pm
Nokia99 wrote:
Hei theboner.
Jeg vet at anavar blir forfalsket ofte. Veldig ofte. Men gjør man dette så sier det litt om produsenten etter min mening. Bare fordi det er vanlig å få falsk anavar betyr ikke at det er helt greit å gjøre det. Da har man allerde trådt over en grense som er uakseptabelt som igjen får meg til å stille spørsmål ved resten av produktrekken. Bare fordi noe får gode tilbakemeldinger betyr ikke nødvendigvis at varene faktisk er bra eller inneholder det de skal.
Ja det blir forfalsket veldig ofte. Poenget mitt er at man får hva man leter etter. Her er f.eks. en test fra 12/2018. Der er testresultatene noe helt annet enn i 2015, hvor anabolic labs mente det var 0%. Se selv:

Image

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=5732

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Thu Sep 05, 2019 6:18 pm

BizhubShop wrote:
Thu Sep 05, 2019 2:12 pm
theboner wrote:
Thu Aug 29, 2019 1:56 pm
Nokia99 wrote:
Hei theboner.
Ja det blir forfalsket veldig ofte. Poenget mitt er at man får hva man leter etter. Her er f.eks. en test fra 12/2018. Der er testresultatene noe helt annet enn i 2015, hvor anabolic labs mente det var 0%. Se selv:

Image
For noe fjas. Kom deg ut av fornektelsen og begynn a se ting fra flere perspektiv. Denne testen er utført av brukere, flere brukere. Den labtesten du viser til har jeg sett flere ganger før og er strengt tatt verdt null da den ikke kan verifiseres på noen som helst måte.

Helt idiotisk å diskutere dette med en selger. Grunnen er jo ganske åpenbar.

Post Reply