Hva ønsker folket? BD eller Phenom?

Diskusjonsforum for alt relevant ifh. til Anabole Androgene Steroider
theboner
Registrert Medlem

Re: Hva ønsker folket? BD eller Phenom?

Post by theboner » Tue Jun 18, 2019 9:27 pm

NoBro wrote:
Tue Jun 18, 2019 7:17 pm
theboner wrote:
Tue Jun 18, 2019 6:15 pm
NoBro wrote:
Tue Jun 18, 2019 6:02 pm

Jeg er på Test E, Mast E og Anavar fra nye Phenom (Fra HeadMaster) og det føles ikke underdosert i det hele tatt.

Sammenlignet med nye Hilma Biocare som jeg kjørte i fjor sommer (Samme tre preparat samt Tbol) så føles det heller overdosert.

Jeg kjenner folk som har labtestet Test-E fra nye Phenom og fått ovennevnte følelse verifisert, en dosert men ikke mye, den er akkurat slik den skal være. Foretrekker faktisk denne foran Galenika Test E som jeg har cruisa på mellom de to siste turene og Galenika er awesome.
Godt dere er fornøyde, ingenting er bedre en det. Men det hadde vært fint om dere poster labtesten.
Frem til da blir det egentlig kun tomme ord i mine øyne.
Besitter ikke labtesten personlig, men jeg kan oppdrive den og poste den her.
Gjerne det. Så lenge labtesten kan verifiseres så er slik informasjon er til fordel for alle. Det tror jeg de fleste hadde satt pris på.

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Tue Jun 18, 2019 9:30 pm

theboner wrote:
Tue Jun 18, 2019 9:27 pm
NoBro wrote:
Tue Jun 18, 2019 7:17 pm
theboner wrote:
Tue Jun 18, 2019 6:15 pm

Godt dere er fornøyde, ingenting er bedre en det. Men det hadde vært fint om dere poster labtesten.
Frem til da blir det egentlig kun tomme ord i mine øyne.
Besitter ikke labtesten personlig, men jeg kan oppdrive den og poste den her.
Gjerne det. Så lenge labtesten kan verifiseres så er slik informasjon er til fordel for alle. Det tror jeg de fleste hadde satt pris på.
Skal fikse det. Kan muligens ta noen dager/uker alt ettersom hvorvidt vedkomne er i nordsjøen eller ikke, skal høre med han og få tak i den.

bestpeps1
Registrert Medlem

Post by bestpeps1 » Wed Sep 04, 2019 6:00 am

theboner wrote:
Mon Jun 17, 2019 6:16 pm
Blueface wrote:
Mon Jun 17, 2019 9:11 am
theboner wrote:
Sun Jun 16, 2019 6:38 pm
For å være helt ærlig synes jeg verken BD eller Phenom er noe særlig. Tabsa fra begge fungerer bra men inject føles svært underdosert.
BD gir pip fra helvete (tri-tren, testo, tren e).
Har du noe bevis på at det såkalt er "svært" underdosert, tok blod prøve på 250 mg test c fra phenom pharma ew og den kom på 57 Nmol. Så svært underdosert er det ikke,30 Nmol på 250 mg we hadde vært svært underdosert, både npp og testo fra phenom er det bare possetivt erfaring,NPP ga allerede bra resultater på bare 300 mg i uka. Og alt er kjøpt fra headmaster. flere som har tatt blod prøver på testo fra phenom og ingenting tyder på at det er " svært " underdosert.

Artig å se du gir nye phenom veldig bra tilbakemelding og mener gamle phenom og nye er som natt og dag. og deretter etter noen mnd mener det er svært underdosert.

Test e fra Bd ga en del pip for meg, men en kompis fikk ikke. Test c bd ga ingen pip
Det var da voldsomt? Traff jeg en nerve? Bevis? Som jeg skreiv "FØLES" Phenom underdosert for MEG.
Hadde jeg derimot skrevet at Phenom ER underdosert så hadde jeg kanskje hatt labtester eller lignende å vise til.

Uansett... Nye phenom virket bra ja, helt til jeg gikk av tabsa i uke 5. Kjørte videre på 600mg tren + 500mg test(økte til 750mg, så til 1000mg) og trykket, utholdenheten samt styrken var langt fra optimal. Mulig jeg har vært uheldig og fått en dårlig batch men av den grunn kjøper aldri phenom inject igjen. Nolva, dbol og tbol fungerte derimot utmerket. Dette var forsåvidt kjøpt hos atlethuset, ikke at det behøver å ha noen betydning. Kjører så og si det samme nå, bare fra NorMeds og forskjellen er ganske drastisk.

Nei desverre sitter jeg ikke på labutstyr til labtester, kun egenerfaring.
Rart ingen andre klager da om du ikke merker noe på 600mg tren og 500 test :lol: sikker på at du spiser mat også? ;) alt jeg har testa fra bd og phenom har funka. Og oljene er like tynne og fine. Lettere å sette en diverse andre merker med tjukkere olje.

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Thu Sep 05, 2019 2:08 am

bestpeps1 wrote:
Wed Sep 04, 2019 6:00 am
theboner wrote:
Blueface wrote:
Mon Jun 17, 2019 9:11 am

Har du noe bevis på at det såkalt er "svært" underdosert, tok blod prøve på 250 mg test c fra phenom pharma ew og den kom på 57 Nmol. Så svært underdosert er det ikke,30 Nmol på 250 mg we hadde vært svært underdosert, både npp og testo fra phenom er det bare possetivt erfaring,NPP ga allerede bra resultater på bare 300 mg i uka. Og alt er kjøpt fra headmaster. flere som har tatt blod prøver på testo fra phenom og ingenting tyder på at det er " svært " underdosert.

Artig å se du gir nye phenom veldig bra tilbakemelding og mener gamle phenom og nye er som natt og dag. og deretter etter noen mnd mener det er svært underdosert.

Test e fra Bd ga en del pip for meg, men en kompis fikk ikke. Test c bd ga ingen pip
Det var da voldsomt? Traff jeg en nerve? Bevis? Som jeg skreiv "FØLES" Phenom underdosert for MEG.
Hadde jeg derimot skrevet at Phenom ER underdosert så hadde jeg kanskje hatt labtester eller lignende å vise til.

Uansett... Nye phenom virket bra ja, helt til jeg gikk av tabsa i uke 5. Kjørte videre på 600mg tren + 500mg test(økte til 750mg, så til 1000mg) og trykket, utholdenheten samt styrken var langt fra optimal. Mulig jeg har vært uheldig og fått en dårlig batch men av den grunn kjøper aldri phenom inject igjen. Nolva, dbol og tbol fungerte derimot utmerket. Dette var forsåvidt kjøpt hos atlethuset, ikke at det behøver å ha noen betydning. Kjører så og si det samme nå, bare fra NorMeds og forskjellen er ganske drastisk.

Rart ingen andre klager da om du ikke merker noe på 600mg tren og 500 test :lol: sikker på at du spiser mat også? ;) alt jeg har testa fra bd og phenom har funka. Og oljene er like tynne og fine. Lettere å sette en diverse andre merker med tjukkere olje.
Ingen andre klager? De er akkurat grundig avslørt i å selge dbol som anavar og tbol så skulle vært artig å sett hva resten av inneholder i en skikkelig labtest. Tukler man med noe tukler man som regel med resten. De har jo ikke akkurat verdens beste rykte fra før, er jo bare å se tilbake i 2017. Jada, bare kom med det pjattet om at det er nye Phenom og nye eiere, nytt ditt og datt. Ser jo helt klare sammenhenger når de tuller med inneholdet igjen.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Thu Sep 05, 2019 6:02 am

theboner wrote:
Thu Sep 05, 2019 2:08 am
bestpeps1 wrote:
theboner wrote:

Ingen andre klager? De er akkurat grundig avslørt i å selge dbol som anavar og tbol så skulle vært artig å sett hva resten av inneholder i en skikkelig labtest. Tukler man med noe tukler man som regel med resten. De har jo ikke akkurat verdens beste rykte fra før, er jo bare å se tilbake i 2017. Jada, bare kom med det pjattet om at det er nye Phenom og nye eiere, nytt ditt og datt. Ser jo helt klare sammenhenger når de tuller med inneholdet igjen.
Vis til resultater fra tester som er objektive i stedet for å snakke om det. Vi har en rekke kunder sammenlagt her på siden som ikke akkurat er nybegynnere, som aldri har klaget. Her er det mye forskjellige interesser og konkurranse melllom merker. Det har vi sett flere ganger at diskusjoner startes for å snakke ned et merke for at et annet velges (implisitt). Vi selgere forholder oss til hvilke produsenter som selger best og da er Phenoim en av de.

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=5732

Bigroid
Registrert Medlem

Post by Bigroid » Thu Sep 05, 2019 7:42 am

Bizhubshop. Eneste grunenn for at bd og phenom er så annerkjent over forumet her og hb blandt de norske selgerne er bare fordi tilgjengeligheten for å skaffe det merke er så enkel. Dere betaler 15k til en lastebil som leverer det rett til deg i norge. Phenom og british er langt unna et av de beste merkene.

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Thu Sep 05, 2019 12:37 pm

BizhubShop wrote:
Thu Sep 05, 2019 6:02 am
theboner wrote:
bestpeps1 wrote:

Vis til resultater fra tester som er objektive i stedet for å snakke om det. Vi har en rekke kunder sammenlagt her på siden som ikke akkurat er nybegynnere, som aldri har klaget. Her er det mye forskjellige interesser og konkurranse melllom merker. Det har vi sett flere ganger at diskusjoner startes for å snakke ned et merke for at et annet velges (implisitt). Vi selgere forholder oss til hvilke produsenter som selger best og da er Phenoim en av de.
viewtopic.php?f=15&t=1086&start=30

Er vel bare å lese det her? Ligger bilde i en av postene samt verifisering fra en annen med samme resultat.
Last edited by theboner on Thu Sep 05, 2019 12:40 pm, edited 1 time in total.

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Thu Sep 05, 2019 12:39 pm

Bigroid wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:42 am
Bizhubshop. Eneste grunenn for at bd og phenom er så annerkjent over forumet her og hb blandt de norske selgerne er bare fordi tilgjengeligheten for å skaffe det merke er så enkel. Dere betaler 15k til en lastebil som leverer det rett til deg i norge. Phenom og british er langt unna et av de beste merkene.
Tror nok merket er produsert i Norge som det meste annet men ellers stemmer det nok granske bra med tilgjengelighet ja.

Bigroid
Registrert Medlem

Post by Bigroid » Thu Sep 05, 2019 2:18 pm

produsert i norge?

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Thu Sep 05, 2019 2:20 pm

theboner wrote:
Thu Sep 05, 2019 12:37 pm
BizhubShop wrote:
Thu Sep 05, 2019 6:02 am
theboner wrote:

viewtopic.php?f=15&t=1086&start=30

Er vel bare å lese det her? Ligger bilde i en av postene samt verifisering fra en annen med samme resultat.
Se svar på Phenom Pharma tråd og kom gjerne med tilbakemeldinger på den testen. Ring inn om nødvendig. Roidkit hjemmetesting er absolutt ikke det samme som en labtest.

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=5732

Post Reply