Phenom Pharma

Tilbakemeldinger og omtaler vedr. diverse merker/produsenter postes her.
UltraMK
Registrert Medlem

Re: Phenom Pharma

Post by UltraMK » Sun Sep 08, 2019 11:09 am

BizhubShop wrote:
Thu Sep 05, 2019 2:12 pm
theboner wrote:
Thu Aug 29, 2019 1:56 pm
Nokia99 wrote:
Wed Aug 28, 2019 8:43 pm
Hei theboner.
Det som er problemet er at det er helt vanlig at Anavar og primobolan er noe annet en det skal være.
Phenom har bra varer når det gjelder dem andre produktene, og dem har bra tilbakemeldinger.
Det jeg vil annbefale alle å gjøre er å teste varene sine med Roidtest eller labmax,
og gi tilbakemeldinger på forum, Dette er viktig for å få kvalitet,
Jeg vet at anavar blir forfalsket ofte. Veldig ofte. Men gjør man dette så sier det litt om produsenten etter min mening. Bare fordi det er vanlig å få falsk anavar betyr ikke at det er helt greit å gjøre det. Da har man allerde trådt over en grense som er uakseptabelt som igjen får meg til å stille spørsmål ved resten av produktrekken. Bare fordi noe får gode tilbakemeldinger betyr ikke nødvendigvis at varene faktisk er bra eller inneholder det de skal.
Ja det blir forfalsket veldig ofte. Poenget mitt er at man får hva man leter etter. Her er f.eks. en test fra 12/2018. Der er testresultatene noe helt annet enn i 2015, hvor anabolic labs mente det var 0%. Se selv:

Image
Den "anavaren" jeg kjøpte var av batch 208, verifisert med kode på Phenoms hjemmeside. Så kan det jo selvsagt være en feil fra produsent eller lignende, men det var relativt tydelig i testet at det mest sannsynlig ikke var noe anavar i produktet jeg fikk.
Jeg har tatt dette videre med selger, uten å ha fått noe som helst svar på to ukers tid. Nå prøver jeg ut et annet merke, så får vi se om jeg får et annet resultat denne gangen. Kjipt med penger i sjøen, dog.

Det aller viktigste må jo enda være at brukere ikke stapper i seg noe de ikke vet hva det er. Selv om det står anavar, og det eksisterer et "labtest" som sier det er anavar, så vil man jo ikke stappe det i seg med mindre et uavhengig test med labmax/roidtest også sier det er anavar. Better safe than sorry.

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Sun Sep 08, 2019 6:52 pm

Thunderking wrote:
Sat Sep 07, 2019 9:27 pm
NoBro wrote:
Sat Sep 07, 2019 2:06 pm
Thunderking wrote:
Sat Sep 07, 2019 9:57 am
Høres ikke bra ut. Noen som vet om dette gjelder fjorårets patcher også? Jeg fikk en veldig lean og stram look og holdt ikke noe vann. Noe jeg ikke kan tenke meg hadde skjedd med dianabol? 🤔
Det avhenger av kostholdet ditt. Så lenge man er i kcalunderskudd så forbrenner man fett og går ned i vekt, uansett hva slags AAS man bruker.

Dbol vil ha flere positive egenskaper i underskudd, økt styrke, energi, mindre katabolisme ++ Men også både subkutant og intramuskulær vannretensjon (Sistnevnte er jo positivt) som høyst sannsynlig gjør at vektnedgang bremser kraftig opp.

Tok det lengre tid å gå ned i vekt enn det ellers ville gjort? Anavar skal nemlig ikke forårsake noe vannretensjon, og ergo ikke noe saktere vekttap.
Jeg gikk ned masse i vekt og fikk den typiske vaskulære anavar looken. Masse synlige blodårer, og holdt ikke noe vann. Styrken økte, men ingen ekstrem økning i volum. Ingenting som tyder på at det var dbol 🤔 Enig i at det er jævlig idiotisk å fake det med dbol, men mulig de bare vil tjene noen raske kroner før de avslutter produksjonen?
Hvem vet. Umulig å si. Men det er klart at når folk får økt vannretensjon, ømme nipler, rødt ansikt + andre typiske dbol-bis så skal man lytte til det.

Den Phenom-Anavaren jeg har hatt har ihvertfall ikke vært Dbol, men mulig det er som du sier.

Annen Phenom jeg har vært borti (Test og Mast) har ihvertfall inneholdt det de skulle, og faktisk også noe overdosert. Må være bedre business for produsenten å heller si at de ikke fører Anavar, ettersom slik faking bare fører til at folk ikke bare styrer unna Anavaren deres, men hele merket generelt.

Jeg kommer ihvertfall til å velge andre merker fremfor PP fremover. Ihvertfall inntil det er kommet noe konkret om hva som har foregått. Hvis det gjør det.

HeadMaster
Elite Selgere

Post by HeadMaster » Mon Sep 09, 2019 10:06 am

Dette med anavar er testet flere ganger til og være anavar, om det foreligger lab resultat på at en batch anavar er dbol så refundere vi. Tatt det opp med produsenten av merket som sier det samme så kom med skikkelig lab analyse folkens og er det feil så kommer refunderingen av den batchen.

Folk har fått resultater av PP som ønsket og da en skyter avsted med at dette er Dbol så er hele rykteflommen satt i gang og skaper dårlig salg for noe vi vet er bra kvalitet, såpass mange år i gamet har vi vært og har vi ikke alltid stått for det som blir sagt, Vi har nå stått for varene og kvaliteten alltid.

Med mindre dere sender inn til en lab som kan gjør en skikkelig analyse så bør dere kaste vært enkelt kit dere bruker og nok en gang, viser det seg at det blitt feil på en batch refundere vi den batchen. Der må sende det in selv til lab analyse ut fra det jeg ser dere skriver at selgerne kan jo bare gjøre en Photoshop-redigering

Husk det at vær eneste AAS produsent trykker opp tabs og har dem vært uheldige når dem har gått over fra å trykke dbol til Anavar så kan det ligge litt rester igjen som gjør at det vil slå ut feil på et vanlig roidtestkit og den mengden er nok til å skape ett totalt kaos for et kjempebra produkt. Men nok til total vannsamling osv skal det ikke vær men det kan like så være det ligger på personen hvordan kosthold er, verdiene, hva som blir kjørt i tillegg osv osv.

Gjentar det jeg sa til å starte med: Dette med anavar er testet flere ganger til og være anavar, om det foreligger lab resultat på at en batch anavar er dbol så refundere vi. Tatt det opp med produsenten av merket som sier det samme.
Image

Bigroid
Registrert Medlem

Post by Bigroid » Mon Sep 09, 2019 11:30 am

Hva er greia med å drive å beskytte phenom pharma og british dragon 24/7? Jeg har hørt fra flere titals folk om hvor dårlig den anavaren og t-bolen er. Dere selger bare det merke der fordi det er så lett å komme i kontakt med produsenten. Det er absolutt det eneste.

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Mon Sep 09, 2019 12:49 pm

Bigroid wrote:
Mon Sep 09, 2019 11:30 am
Hva er greia med å drive å beskytte phenom pharma og british dragon 24/7? Jeg har hørt fra flere titals folk om hvor dårlig den anavaren og t-bolen er. Dere selger bare det merke der fordi det er så lett å komme i kontakt med produsenten. Det er absolutt det eneste.
Kunne ikke vært mer enig.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Mon Sep 09, 2019 4:58 pm

Bigroid wrote:
Mon Sep 09, 2019 11:30 am
Du har tydeligvis ikke greie på hvordan anskaffelse av varer foregår. Det er jo bra. "Hørt fra flere titalls folk". Det er noe en tenåring kunne komme med som utsagn for å imponere kompiser. Bare tull. Vi har til sammen 100-vis av kunder som vet hva de driver med og har god erfaring. Både på høyt nivå og privat. Vi er og mange som trener selv og tror du ikke vi bruker egne produkter? Brukere av produktene får gode resultater. Hva mer kan man forlange?

Har dere erfaring og kunnskap selv så del den gjerne med nybegynnere i stedet for dette.

(ikke kom med et svar om at anavar er fake igjen for det er oppbrukt over)

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=1126#p7518

Bigroid
Registrert Medlem

Post by Bigroid » Mon Sep 09, 2019 5:49 pm

Haha, dummeste jeg har lest.... JEG har vært i det gamet her før du i det hele tatt fikk vite hvem ‘androgen’ var.:))

Har kunder rundt om de fleste treningsenterne i norge, kan telle på 1 hånd om hvem som foretrekker phenom pharma og british dragon fremfor malay tiger/planitium labs:)

God bedring

Nokia99
Registrert Medlem

Post by Nokia99 » Mon Sep 09, 2019 6:38 pm

..
Last edited by Nokia99 on Mon Sep 09, 2019 9:31 pm, edited 1 time in total.

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Mon Sep 09, 2019 6:49 pm

Hold dere til topic som er Phenom Pharma.

Å dra inn dårlige brukeropplevelser fra andre merker å dra det under samme kam som PP , er meningsløst.

Forøvrig holder det ikke å komme med påstander som "jeg vet" uten kildehenvisning , dette gjelder også i tråder med produktomtale av andre merker,

-Admin

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Fri Sep 13, 2019 2:07 am

Bigroid wrote:
Mon Sep 09, 2019 5:49 pm
Haha, dummeste jeg har lest.... JEG har vært i det gamet her før du i det hele tatt fikk vite hvem ‘androgen’ var.:))

Har kunder rundt om de fleste treningsenterne i norge, kan telle på 1 hånd om hvem som foretrekker phenom pharma og british dragon fremfor malay tiger/planitium labs:)

God bedring

Så fordi du har vært lenge i gamet så teller bare de brukeropplevelsene som du kjenner til?

Eller har det mer å gjøre med at du selger / tjener penger på de sistnevnte merkene og dermed har noe å tjene på dette?

Jeg har kjørt PP Anavar to gang, begge gang på 60-70mg i 5-6 uker. Den ene av de kun oppå min relativt moderate cruisedose med test, den gjorde alt man kan forventa av Anavar i de dosene og den lengden.

Hadde det vært dbol, så hadde jeg flagget det på maksimum et par dager. Og det var absolutt ingen tegn til at det inneholdt dbol.

Post Reply