Hva ønsker folket? BD eller Phenom?

Diskusjonsforum for alt relevant ifh. til Anabole Androgene Steroider
theboner
Registrert Medlem

Re: Hva ønsker folket? BD eller Phenom?

Post by theboner » Thu Sep 05, 2019 7:11 pm

BizhubShop wrote:
Thu Sep 05, 2019 2:20 pm
theboner wrote:
Thu Sep 05, 2019 12:37 pm
BizhubShop wrote:
Thu Sep 05, 2019 6:02 am

Vis til resultater fra tester som er objektive i stedet for å snakke om det. Vi har en rekke kunder sammenlagt her på siden som ikke akkurat er nybegynnere, som aldri har klaget. Her er det mye forskjellige interesser og konkurranse melllom merker. Det har vi sett flere ganger at diskusjoner startes for å snakke ned et merke for at et annet velges (implisitt). Vi selgere forholder oss til hvilke produsenter som selger best og da er Phenoim en av de.
viewtopic.php?f=15&t=1086&start=30

Er vel bare å lese det her? Ligger bilde i en av postene samt verifisering fra en annen med samme resultat.
Se svar på Phenom Pharma tråd og kom gjerne med tilbakemeldinger på den testen. Ring inn om nødvendig. Roidkit hjemmetesting er absolutt ikke det samme som en labtest.
Såklart er det ikke det samme men den viser korrekt. Skjønner at du som selger klorer deg fast til den andre siden, hadde jo vært synd om du ikke fikk solgt anavaren, uhhh dbolen mener jeg. Hadde labtesten kunnet verifiseres hadde den ihvertfall vært verdt noe.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Thu Sep 05, 2019 7:21 pm

theboner wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:11 pm
BizhubShop wrote:
theboner wrote:
Thu Sep 05, 2019 12:37 pm

viewtopic.php?f=15&t=1086&start=30

Er vel bare å lese det her? Ligger bilde i en av postene samt verifisering fra en annen med samme resultat.
Se svar på Phenom Pharma tråd og kom gjerne med tilbakemeldinger på den testen. Ring inn om nødvendig. Roidkit hjemmetesting er absolutt ikke det samme som en labtest.
Såklart er det ikke det samme men den viser korrekt. Skjønner at du som selger klorer deg fast til den andre siden, hadde jo vært synd om du ikke fikk solgt anavaren, uhhh dbolen mener jeg. Hadde labtesten kunnet verifiseres hadde den ihvertfall vært verdt noe.
Bare å ringe de eller maile de det. Du har tydeligvis ikke hørt om seriøse lab som dette før, men holder deg til roidkit hvor i tillegg testen så sølete ut. Få det bekreftet eller avkreftet pr. e-post og post det her eller under Phenom Pharma. Da er DU mer troverdig. Jeg presenterer en lab report fra et av de mest anerkjente labs i Europa fra Phenom Oxandrolone batch fra 12/2018.

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=1126#p7518

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Thu Sep 05, 2019 9:30 pm

BizhubShop wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:21 pm
theboner wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:11 pm
BizhubShop wrote:

Bare å ringe de eller maile de det. Du har tydeligvis ikke hørt om seriøse lab som dette før, men holder deg til roidkit hvor i tillegg testen så sølete ut. Få det bekreftet eller avkreftet pr. e-post og post det her eller under Phenom Pharma. Da er DU mer troverdig. Jeg presenterer en lab report fra et av de mest anerkjente labs i Europa fra Phenom Oxandrolone batch fra 12/2018.
Svarer i andre tråden da det ikke er vits å diskutere to plasser.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Fri Sep 06, 2019 10:05 am

Du som ikke stoler på labtesten over. Verifiser selv. Dette er ikke verdt å diskutere mer, da argumentene dine blir dårligere og dårligere. Over og ut fra meg :)

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Fri Sep 06, 2019 5:46 pm

BizhubShop wrote:
Fri Sep 06, 2019 10:05 am
Du som ikke stoler på labtesten over. Verifiser selv. Dette er ikke verdt å diskutere mer, da argumentene dine blir dårligere og dårligere. Over og ut fra meg :)
Forsto du ikke forrige post? La meg utdype. Fortsetter diskusjonen i den _ANDRE_ tråden da det å diskutere i to threads er helt og holdent unødvendig. Hvis noen ønsker å se resten kan de se resten der.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Sun Sep 08, 2019 2:07 am

Feil svar i feil tråd. Derfor endret.
Last edited by BizhubShop on Mon Sep 09, 2019 10:19 am, edited 1 time in total.

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd

Bigroid
Registrert Medlem

Post by Bigroid » Sun Sep 08, 2019 10:08 am

Bizhub shop, hvorfor i det hele tatt gidder du å forsvare et merke som bare er piss med? Når du betaler 190kr flr anavar av phenom pharma, så sier det seg selv at den ikke er helt rein

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Mon Sep 09, 2019 10:17 am

theboner wrote:
Fri Sep 06, 2019 5:46 pm
BizhubShop wrote:
Fri Sep 06, 2019 10:05 am
Forsto du ikke forrige post? La meg utdype. Fortsetter diskusjonen i den _ANDRE_ tråden da det å diskutere i to threads er helt og holdent unødvendig. Hvis noen ønsker å se resten kan de se resten der.
Enig. Diskusjonen hører hjemme under Produktomtaler Phenom Pharma:

viewtopic.php?f=15&t=1086&start=30#p14368

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd

Post Reply