"Nye" NorMeds

Tilbakemeldinger og omtaler vedr. diverse merker/produsenter postes her.
Post Reply
theboner
Registrert Medlem

"Nye" NorMeds

Post by theboner » Mon Jun 10, 2019 11:24 pm

EDIT: ADVARSEL! hold dere unna denne leverandøren. Varene er urene og fulle av partikler.
Last edited by theboner on Tue Sep 10, 2019 8:41 pm, edited 1 time in total.

rbapower
Registrert Medlem

Re: "Nye" NorMeds

Post by rbapower » Fri Jun 14, 2019 10:43 am

Har alltid hatt gode erfaringer selv fra NorMeds.Kjrer test og tren derfra nå og er like fornøyd som jeg alltid har vært.

Dobbiamo
Registrert Medlem

Post by Dobbiamo » Thu Jun 27, 2019 11:06 pm

Kjørt Nor-Meds tidligere og har ikke annet enn brae ord om både varer og service. Potente greier som er knall og lidenskapelig flinke mennesker som man snakker med.
«Nye» Nor-Meds er egentlig den sammen, mottok en pakke fra de idag og jeg kan si meg noe enig i leveringstids ifht før, men fant ut at dette er pga et nytt prosjekt de prøver ut på leveringsfronten grunnet pakkene har tatt litt mer tid. Noen varer var feil, men sånne små blemmer fikser de alltid opp med et smil!

Ellers solid merke, skal teste ut nye kuren og komme med en tilbakemelding.

Dobbiamo
Registrert Medlem

Post by Dobbiamo » Tue Jul 09, 2019 3:15 pm

Uke 2 med nye Nor-meds. Må si jeg er litt i tvil og skuffet, men kanskje for tidlig å si. Skulke ha merket noe i form av energi, mer å gå på når jeg trener noe som før hvor jeg kjente at det var i systemet etter en uke med en velbehag og konge feeling i kroppen. Dessverre ikke fått samme effekt eller noe enda , får rapportere igjen om 4 uker og ta blodprøve.

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Thu Aug 01, 2019 7:05 am

En liten oppdatering, selv om varene har fungert bra var en av tønnene fulle av hvite partikler. Fått urene varer før men ikke så ekstremt som dette. Mulig jeg bare var uheldig med denne ene men det ser ikke særlig bra ut.

fortress
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by fortress » Sat Aug 03, 2019 8:48 pm

Nå har jeg ikke vært så aktiv siste tiden, men det er slik at nor meds har startet opp igjen?

Tidligere så har ihvertfall Nor-meds sine varer vært helt konge. Jeg har skrevet flere kurlogger med varene dems og jeg har skrevet noen ord under "merker", både her og på andre forum.
Coaching for nybegynnere er mulig. Ta kontakt på PM.

theboner
Registrert Medlem

Post by theboner » Sun Aug 04, 2019 11:43 am

fortress wrote:
Sat Aug 03, 2019 8:48 pm
Nå har jeg ikke vært så aktiv siste tiden, men det er slik at nor meds har startet opp igjen?

Tidligere så har ihvertfall Nor-meds sine varer vært helt konge. Jeg har skrevet flere kurlogger med varene dems og jeg har skrevet noen ord under "merker", både her og på andre forum.
Det stemmer. De har forøvrig sluttet å sende varer (se tråd på HB) og risikerer nå ban. Gikk over tønnene til en kompis i dag (vi handlet ca 20 tønner sammen) 4 av de var fulle av partikler. Da snakker jeg ikke 1 eller 2 men 20-40 partikler i hver så mye av dette går rett i søpla.

Er ikke noe tvil om at det fungerer det jeg har kjørt da, godt med trykk og rask vektoppgang.

fortress
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by fortress » Sun Aug 04, 2019 12:46 pm

theboner wrote:
Sun Aug 04, 2019 11:43 am
fortress wrote:
Sat Aug 03, 2019 8:48 pm

Det stemmer. De har forøvrig sluttet å sende varer (se tråd på HB) og risikerer nå ban. Gikk over tønnene til en kompis i dag (vi handlet ca 20 tønner sammen) 4 av de var fulle av partikler. Da snakker jeg ikke 1 eller 2 men 20-40 partikler i hver så mye av dette går rett i søpla.

Er ikke noe tvil om at det fungerer det jeg har kjørt da, godt med trykk og rask vektoppgang.
Jeg kommer meg ikke innpå hb av en eller annen grunn så har ikke fått med meg at de har startet opp igjen. Kjipt om det som var noe av de beste UG varene her til lands på lenge skal gå over til å bli slik du beskriver det.
Håper for alle parter at det blir ordnet opp i.
Coaching for nybegynnere er mulig. Ta kontakt på PM.

nocco
Etablerte Selgere

Post by nocco » Tue Sep 10, 2019 1:30 am

Dessverre er ikke kvaliteten det den engang var hos normeds

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Tue Sep 10, 2019 2:51 pm

Sier seg litt når dem ikke engang klare å få på plass tls/ssl krytering på siden deres.

Post Reply