Hey! Er nå på dag 10 med clen og ligger på 120mcg nå. Har brukt clen 2 ganger tidligere og aldri hatt noe bivirkner utenom litt skjelvinger men på denne kuren så slet jeg mye med hodepine i førsten men det er jeg kvitt nå.
Problemet er "krampene", trening er så og si umulig, prøvde meg på en økt med armer i dag men så fort jeg gjør en øvelse kjennes det ut som muskelen ryker, det er ikke ordebtlig kramper men kjennes ut som muskelen er i spenn, typ skikkelig vond pump. Kjørte 2 sett med curls før det sa stopp og rev ordentlig i bicepsen, klarer så vidt og rette ut armene for muskelen er så stram og stiv. Begynte med taurin tilskudd for 4 dager siden. Noen tips eller innspill?
Clenbuterol kramper
Re: Clenbuterol kramper
Drikk vann - drikk vann - ta taurin - drikk vann
Men det viktigste rådet av alle - Lytt til kroppen!
Sliter du slik på disse dosene, senk dosene en periode og prøv deretter å øke igjen. Tar du Clen hver dag? Eller har du noen dager av i uka? Eks 5 på 2 av
Men det viktigste rådet av alle - Lytt til kroppen!
Sliter du slik på disse dosene, senk dosene en periode og prøv deretter å øke igjen. Tar du Clen hver dag? Eller har du noen dager av i uka? Eks 5 på 2 av
Nok carbs, Magnesium, taurine, elektrolytter/salt, mye vann. Lytt til kroppen, clenbuterol er sterke saker.
Coaching for nybegynnere er mulig. Ta kontakt på PM.
-
- Etablerte Selgere
Støtter magnesium og vann. Vanligvis gir krampeliknende plager / skjelvinger seg etter noen få dager. Trenger du virkelig 120mcg? 80mcg burde holde for de fleste er min erfaring. Reduserer også bivirkninger.
Bizhub Shop - Etablert Selger
Vi holder det vi lover!
Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=5732