Hjelp til min andre kur?

Forum dedikert til nybegynnere.
Palme
Registrert Medlem

Hjelp til min andre kur?

Post by Palme » Wed Aug 28, 2019 1:08 pm

Hei!

Skal kjøre min andre kur om ikke så lenge. Kjørte første kur med Test E 300mg i 4 uker, deretter 400mg 8 uker. Hva bør jeg kjøre som kur nr 2? Kun Test E 500mg delt opp på Mandag og Torsdag, eller kjøre på med for eksempel litt Tbol/Diana for å få en kickstart på kuren? Hvirdan bør jeg da evt dosere AI under kur, og Nolva etter? Og hva er anbefalt fettprosent på kur, ligger på ca 17% nå, tenker å gå ned litt hvertfall.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Re: Hjelp til min andre kur?

Post by BizhubShop » Sat Sep 21, 2019 1:49 pm

Palme wrote:
Wed Aug 28, 2019 1:08 pm
Hei!

Skal kjøre min andre kur om ikke så lenge. Kjørte første kur med Test E 300mg i 4 uker, deretter 400mg 8 uker. Hva bør jeg kjøre som kur nr 2? Kun Test E 500mg delt opp på Mandag og Torsdag, eller kjøre på med for eksempel litt Tbol/Diana for å få en kickstart på kuren? Hvirdan bør jeg da evt dosere AI under kur, og Nolva etter? Og hva er anbefalt fettprosent på kur, ligger på ca 17% nå, tenker å gå ned litt hvertfall.
Dårlig at vi (ingen) ikke har fanget opp denne tråden, men er det aktuelt ennå svr her eller send oss en mail på bizhubshop@protonmail.com

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=5732

Palme
Registrert Medlem

Post by Palme » Thu Sep 26, 2019 2:35 pm

BizhubShop wrote:
Sat Sep 21, 2019 1:49 pm
Palme wrote:
Wed Aug 28, 2019 1:08 pm
Hei!

Dårlig at vi (ingen) ikke har fanget opp denne tråden, men er det aktuelt ennå svr her eller send oss en mail på bizhubshop@protonmail.com
Har sendt mail!

MIW
Registrert Medlem

Post by MIW » Mon Oct 21, 2019 1:21 am

Hvor lang pause fra første kur til andre kur? Hadde du PCT etterpå?
Regner med du har fått hjelp av de som har kommentert.

Hvis skal opp til test 500mg/week håper jeg du kjøpe en form for østrogen blocker f.eks arimidex.
Er alt for mange som får pupper som dama på 500 test cycle uten AI og PCT :)
2019
#Kur 3 |Test/Tren/12wk|TRT/6wk|PCT/6wk|
:arrow: viewtopic.php?f=33&t=5704

Palme
Registrert Medlem

Post by Palme » Tue Oct 22, 2019 2:25 pm

MIW wrote:
Mon Oct 21, 2019 1:21 am
Hvor lang pause fra første kur til andre kur? Hadde du PCT etterpå?
Regner med du har fått hjelp av de som har kommentert.

Hvis skal opp til test 500mg/week håper jeg du kjøpe en form for østrogen blocker f.eks arimidex.
Er alt for mange som får pupper som dama på 500 test cycle uten AI og PCT :)
Er snart 1 år siden første kur :). Ja, blir vel Arimidex EOD.

Mr.Bolympia
Registrert Medlem

Post by Mr.Bolympia » Tue Oct 22, 2019 6:18 pm

Følger med hér!
Jeg er på trappene til å starte min første kur, Test E only (400mg EW), har Tbol liggende - og vurderer å planlegge kur 2 allerede.
"Nothing to it but to do it!"
"Lightweight baby!"

- Ronnie Coleman

testyesty1
Registrert Medlem

Post by testyesty1 » Tue Oct 22, 2019 8:44 pm

500 test
400 deca eller 600 Equipoise(boldenone).

Fordelen med deca er at det er sterkere enn EQ. Har du smerte i ledd vil sannsynligvis deca ta bort smerten under kur. Ulempen er at det er utrolig undertrykkende for naturlig test produksjon, når du tar PCT er sjansen mindre for at du får ditt naturlige testosteron nivå tilbake. 19-nor steroider(deca/tren) er verre enn andre steroider på mange områder deriblant mer ødeleggende på blodårer og seretonin/dopamin balansen i kroppen. Dette er ikke uten grunn at folk sier deca/tren kan gjøre folk litt syke i hodet. Bryr du deg ikke om mental og fysisk helse ville jeg gått for deca.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4462037/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4549565/
https://dopinglinkki.fi/en/info-bank/do ... nges-brain
https://www.ergo-log.com/nandrotest.html
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/23223961/

EQ er litt svakere, men mye tryggere i det lange løp hvis du setter pris på god helse. Må kjøres i større doser enn andre steroider og kan bli litt dyrt av den grunn.

Primo er også et godt alternativ, den "sunneste" steroiden der ute ved siden av ren testosteron. Koster utrolig mye og er ikke veldig kraftig, men er godt likt av mange som prøver det. Bør kjøres 500-1000mg per uke hvis du skal ha bodybuilder resultater, men ikke forvent allverden.

Palme
Registrert Medlem

Post by Palme » Mon Nov 11, 2019 8:16 pm

Hola,

Da er det snart tid for kur.

Kommer til å sette opp kuren min slik som dette:
Mandag: 1 ml: Mass 450 (som inneholder; 250mg test e og 200mg deca/ml), i totalt 10 uker
Torsdag: 1 ml: Test E 250 mg/ml, i total 12 uker. Tar dette også på Mandag de siste 2 ukene når jeg stopper med Mass 450.
Tbol 40mg hver dag i 4 uker
Arimidex 0.5mg annenhver dag under hele kuren, starter samme dag som første stikk.

PCT:
Nolvadex, starter 2 uker etter siste stikk
Uke 1: 40mg hver dag
Uke 2: 40mg hver dag
Uke 3: 20mg hver dag
Uke 4: 20mg hver dag

Etter å ha lest en del blir jeg småredd for deca-dick og at jeg kan bli veldig aggressiv på deca - men ser ut som at de fleste som sier dette går på sterkere deca kur enn meg(400mg per uke+), så krysser fingre og tær for at alt går bra.
Om noen av dere har noe tips før jeg starter, kom gjerne med det :)

testyesty1
Registrert Medlem

Post by testyesty1 » Mon Nov 11, 2019 9:28 pm

Kuren din er litt kort. Anbefaler 12-16 uker med deca. Det tar ca 4 uker før den har oppnådd jevne blodverdier med mindre du frontloader. (dobbel dose første/andre injeksjon for eksempel)

Liker at du kutter ut deca litt tidligere enn test da den har lengre halveringstid. Mange bommer der.

Du kan leke litt med doseringer her http://steroidcalc.com/

Vanlig dosering av arimidex ved 500 test er 0,5mg hver 3,5 dag. Tror du tar litt mye med mindre du er en som konverterer østrogen over gjennomsnittet.

Da deca øker prolactinet kan det være en ide å kjøpe med caber, men på den dosen er jeg 95% sikker på at du ikke får noen problem med det.

Nokia99
Registrert Medlem

Post by Nokia99 » Tue Nov 12, 2019 5:53 am

Hei,
Deca har sine sider som kan være mannens værste mareritt,
For meg så må jeg være forsiktig med doser over 300mg deca pr uke, penis blir som en kald pølse,
Caber hjelper meg, trenger ikke mer en 0,5 ti 1 mg uke så virker alt slik det skal.
Kjører du deca så er det minimum 12 uker og du bør kjøre test 2 uker lenger med mindre dose si 250 mg uke dem to siste ukene, Tbol er ok.
Dette med å bli agresiv er en myte,

Post Reply