Dobbiamo utgir seg for å være BIZHUB

Her postes alt relatert til scam/svindel.
Post Reply
MrB
Registrert Medlem

Dobbiamo utgir seg for å være BIZHUB

Post by MrB » Fri Aug 30, 2019 2:17 pm

Løkhuet Dobbiamo har postet mulighet for f2f handel og fikk min info før møte. Ville plutselig ikke møte meg allikevel. Jeg dreit meg ut og ble lurt da han etterpå utga seg for å være BizHub. Scammet meg for 3000,-

Idag har han sendt meg screenshot av mailene, og truer med å gå til politiet med navnet mitt dersom jeg ikke betaler han 10 000,- :lol:

Om noen kan gi meg navnet hans betaler jeg dere!

Admin
Site Admin
Site Admin

Re: Dobbiamo utgir seg for å være BIZHUB

Post by Admin » Fri Aug 30, 2019 2:45 pm

Er dette en som opererer her på forumet?

MrB
Registrert Medlem

Post by MrB » Fri Aug 30, 2019 3:46 pm

Stemmer. Han har en post under «salg», en av de sist publiserte. prøvde å få kjøpt 6 bøtter testo av han, men han «turte» plutselig ikke møte meg etter å fått vite min identitet. Fikk mail i natt med trusler om politiet samt poste masse dritt på sosiale medier om han ikke fikk 10 000,-

Dobbiamo
Registrert Medlem

Post by Dobbiamo » Sat Aug 31, 2019 8:35 pm

Ta gjerne kontakt Admin, jeg er i Sverige og har null peiling på hva som skjer.

Vedkommende (trådstarter) tok kontakt og ønsket varer, etter at jeg fant ut at han er straffedømt og tidligere sonet avslo jeg handelen. Så vidt jeg vet har ikke jeg mottatt noe penger eller solgt noen ting. Så hvor dette kommer fra kan vi gjerne få oppklart, liker ikke at navnet mitt blir slengt rundt slikt spesielt når det er snakk om dritt.

Edit: Ta gjerne kontakt du som startet tråden også, gir deg navnet mitt om du ønsker. Du trenger heller ikke betale meg :)
Mailen min er navnet mitt@proton. Så hvordan jeg har utgitt meg for å være en annen og du ha gått på det? Send gjerne over bilder av samtalen vår
Dobbiamo@protonmail.com

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Tue Sep 03, 2019 10:01 am

MrB wrote:
Fri Aug 30, 2019 2:17 pm
Løkhuet Dobbiamo har postet mulighet for f2f handel og fikk min info før møte. Ville plutselig ikke møte meg allikevel. Jeg dreit meg ut og ble lurt da han etterpå utga seg for å være BizHub. Scammet meg for 3000,-

Idag har han sendt meg screenshot av mailene, og truer med å gå til politiet med navnet mitt dersom jeg ikke betaler han 10 000,- :lol:

Om noen kan gi meg navnet hans betaler jeg dere!
Har noen utgitt seg for å være oss, så liker vi det svært dårlig for å si det mildt!

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=1126#p7518

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Sun Sep 08, 2019 6:27 pm

Har IP , Nettleverandør ++ til denne Dobbiamo

MrB
Registrert Medlem

Post by MrB » Mon Sep 09, 2019 4:53 pm

Fått lik Mail igjen. Samme opplegget, denne gangen er det en som gir seg ut for å være Dbay

Hva faen er det som skjer? Her sitter en inne ei lita stund og kommer ut til en bøffe verden uten like. Hælvette heller, jeg vil bare ha tak i noen bøtter test

Dobbiamo
Registrert Medlem

Post by Dobbiamo » Mon Sep 09, 2019 7:44 pm

MrB wrote:
Mon Sep 09, 2019 4:53 pm
Fått lik Mail igjen. Samme opplegget, denne gangen er det en som gir seg ut for å være Dbay

Hva faen er det som skjer? Her sitter en inne ei lita stund og kommer ut til en bøffe verden uten like. Hælvette heller, jeg vil bare ha tak i noen bøtter test

Du er ikke den eneste, jeg fikk nettopp samme Mail :lol: , tatt kontakt med Admin så han tar en titt på saken.
Neste gang vær forsiktig med hvem du anklager:)

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Tue Sep 10, 2019 2:48 pm

Mr.B du får fremvise noe som kan backe opp din forklaring. Dobbiamo har forklart seg til meg.

-Admin

Post Reply