viewtopic.php?f=53&t=900
Handler fortsatt her. Raskt, kvalitet, seriøs og gjør alt for å beholde #1 stempelet. Er du kunde her, er det alltid begge parter som er fornøyde etter utført handel.
Før jeg hadde planlagt Kur #3(denne), begynte jeg på min Kur #2.

Målet med Kur #2 var å teste ut flere forskjellige preparater, alle med en low dose/week.
Fokuset var på hvor mye effekt kan man få ut av flere preparater der målet er at de skal påvirke hverandre.
Skape en synergi mellom seg og derfor gi veldig gode resultater med minimalt med bivirkninger.
For meg som leser veldig mye, spesielt de tingene i livet jeg er hyperfokusert på. Jeg leste masse rundt synergi mellom forskjellige preparater og hvilken nytte dette kunne ha på low dose i forhold til færre preparater med high dose.
Dette var noe jeg bare møtte prøve.
Du kan lese Kur #2 her

Jeg måtte avslutte Kur #2 veldig tidlig og uplangt. Dette er personlige grunner vi lar det ligge der.
Når kuren ble avsluttet så jeg min sjangse til å prøve ut hvordan det er gå av kur uten ordentlig PCT protokoll.
Jeg avsluttet kuren cold, eneste jeg brukte i ettertid var litt armidex for å forhindre østrogen rebound.
Litt av grunnen til jeg valgte denne egentlig helt idiotiske løsningen var fordi, jeg måtte få til en ordentlig kur (kur #3 før jeg skal over i fri perioden igjen. Det virket alt for enkelt prøve perioden fra avsluttet kur #2 i mai, frem til oktober.
Ca 4,5mnd var det mellom slutt av kur #2 og frem til planlagt start av Kur #3
Jeg kan ærlig inrømme å si rett ut, har du planer om å beholde muskelmasse etter kur er fasitten ordentlig PCT.
Jeg mistet omtrent absolutt alt jeg gikk opp under Kur #2, frem til #Kur 3 startet opp.
Denne gangen følte jeg litt erfaring på flere preparater etter Kur #2, og jeg leser alt jeg kommer over i tillegg.
Jeg bestemte meg for at jeg skulle prøve min aller værste fiende/steroide Trenbolon. Grunner dårlig erfaring ved tidligere forsøk.(Kur #1)
Med alt jeg hadde lært fra tidligere kurer, coach og selvstudie var det enkel planlegging av Kur #3
Lære av tidligere feil, bytte ut Tren Acetate med Tren Enanthate.
Tren Acetate treffer deg etter hver inject og med en kort halveringstid, derfor ønsker jeg fortsatt Tren. Denne gang med en ester som sakte tillater opptak/absorbering.
Noe som fører til at alt går litt mer sømløst med god flyt.
Første gang jeg prøvde Tren A fikk jeg også smake på østrogen og prolactin problemer samtidig. Dette var veldig ubehagelig og helt umulig for meg å få kontroll på.
Endte med 50 timer våken på jobb, det var siste dagen jeg orket Tren A.
Hadde veldig mange bivirkninger første gang, ble omtrent skremt av Tren A.
~ if you fall down then you get back up
Leste alt jeg fant og kom over om Tren preparatet, hvordan den endres etter ester den er bundet med og release time dette fører med.

Trenbolone explained ‘IFBB Pro’ Greg Doucette https://youtu.be/BwdnbAJcOT8
Denne gangen starter jeg lavt der jeg har full kontroll på østrogen. Skal også bruke Tren E istedenfor Tren A.
Hvis jeg da får uventede symptomer/bivirkninger blir det kun nødvendig å finne riktig dosering av Caber for prolactin.
Ukeplan 1-24
Tren E fra uke 1-5;
- Uke 1-5 0,5ml Tren E E3D
- Uke 1-5 0,5ml Tren E 200mg/ml = 233mg/week
- Uke 1-5 E3D (0,5ml/3x7)
Tren E fra uke 6:
- Uke 6-12= 0,7ml E3D
- Uke 6-12= E3D (0,7ml/3x7)
- 0,7ml Tren E 200mg/ml = 326mg/week
Test E fra uke 1-12:
- Uke 1-12 = 0,5ml E3D
- Uke 1-12 = E3D (0,5ml/3x7)
- 0,5ml Test E 250mg/ml = 291mg/week
Test P fra uke 13-18:
- Uke 13-18 = 0,5ml EoD
- Uke 13-18 = EoD (0,5ml/2x7)
- 0,5ml Test P 100mg/ml = 175mg/week
PCT fra uke 19-24:
- Arimidex
- Clomid
- Nolvadex
- Caber
- Humatrope Somatropin 4 ui ED
Oljer: Phenom Pharma
- Test E 250 mg/ml
- Test P 100 mg/ml
- Tren E 200mg/ml
Orals: Phenom Pharma
- Tbol/Turinabol 10mg
PCT & AI: Apotek / Phenom Pharma
- Arimidex 1mg
- Nolvadex 10mg
- Clomid 50mg
- Caber 1mg
Har ved tidligere erfaring opplevd store bivirkninger ved bruk av Tren A kombinert med vesentlig høyere Test verdier ift Tren A.
Selv følte jeg Tren A var for hurtigvirkende det påvirket hvordan kroppen responderte på Test.
Som resulterte i for høyt østrogen (store svingninger) og endte til slutt med litt prolactin symptomer.
Når man har alle faktorene samtidig, ble det veldig vanskelig å få riktige verdier. Østrogen og prolactin påvirker hverandre. (Min personlige mening)
Og er utrolig vanskelige å skille fra hverandre når det føles som alt er litt galt.
Sjekk ut Kur #1 for informasjon fra dette.