Er ute etter en oral kur i Trondheim

Post Reply
kefasgorbie
Registrert Medlem

Er ute etter en oral kur i Trondheim

Post by kefasgorbie » Fri Jan 03, 2020 7:31 pm

Jeg har vært ute av alt som har med kurer å gjøre i over 25 år nå , men vurderer å kjøre på litt igjenn nå da kroppen begynner å bli gammel og dvask . ( Prosjekt sommerkropp )
Var såvidt i kontakt med en av de etablerte selgerne her inne , men skjønte fort at ting har forandret seg veldig på 25 år .
Problemet mitt er at jeg er tottalt akterutseilt når det gjelder forkortelser , slang , datateknologi , bitcoin osv osv .
For 25 år siden så hadde jeg et par stykker som jeg handlet direkte med , men dem er helt ute av dette nå , så vanskelig å få noe hjelp der nå .
Skulle svært gjerne ha handlet av de etablerte selgerne her på forumet , men jeg er redd jeg bare roter meg bort i prosedyren det er å bestille , betale og få tatt i mot , aller mest pga at jeg ikke forstår noenting av alt dette moderne greiene .
Så et aldri så lite skudd i mørke her nå : Er det noen Trøndere som orker å ta seg bryet med å fysisk treffe meg så jeg får handlet meg en 3-6 mnd oral kur ???
Ser det er så utrolig mye på markedet nå i forhold til hva som fantes før i tia , så er litt usikker på hva som er anbefalt brukt , både hver for seg og ev sammen ???
Men jeg er hvertfall ut etter Turinabol for 3-6 mnd bruk , om det er noe annet som trengs/anbefalles utenom innen det orale tilbudet som finnes , så veldig gjerne gi meg tips om det .
Krysser fingere her og håper noen kan hjelpe .

red8ull
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Re: Er ute etter en oral kur i Trondheim

Post by red8ull » Fri Jan 03, 2020 11:26 pm

En oral only kur er en dårlig idè fordi du vil effektivt stenge ned produksjonen av testosteron mens du er på og uten en ordentlig pct(post cycle therapy) vil det være en lang vei tilbake for kroppen din. Du vil heller ikke se noen særlig effekt av den dersom ikke dietten er i sjakk.
Du vil mest sannsynlig ende opp med høye leververdier, enda lavere testosteronnivåer enn når du startet og skuffet over resultatet.

Det første du burde gjøre er å gå til fastlegen din og sjekke testosteronnivået. Dersom du kvalifiserer til TRT (testosterone replacement therapy) så gjør du det lovlig gjennom fastlegen. Hvis ikke, så bør du komme deg over nåleskrekken og starte selvadministrert trt.

Post Reply