Kur for testet atlet, evt uten PCT. Plis del erfaringer/meninger.

Diskusjonsforum for alt relevant ifh. til Anabole Androgene Steroider
Post Reply
superatlet
Registrert Medlem

Kur for testet atlet, evt uten PCT. Plis del erfaringer/meninger.

Post by superatlet » Sat Mar 14, 2020 4:54 pm

Vurderer en kur med Masteron prop / anavar / og evt test prop. PGA Wada testing er det disse AAS jeg ser som trygge å bruke da de burde være ute av systemet innen 4 ukers tid. Feks en kur på 8 uker. Problemet er at PCT som clomid nolva er sporbart lenge etterpå. så spørsmålet er vel egt hvor mye av gains er det en kan sitte igjen med uten en PCT. er en ung gutt på 26 år på 140 KG med mye naturlig muskelmasse naturlig. 150 kg benk. 300kg mark og 300 kg knebøy. Vil det være slik at jeg går rundt og føler meg dritt lenge etterpå og at kuren nesten går i mot sin hensikt. Noen andre som har noen erfaring med testing fra anti doping norge og hva slags kur som kunne vært aktuelt og alternativer til PCT? :)) er det ulig å ta en liten kur kutte cold turkey og få tilbake egenprodusjon innen rimelig tid ?
Noen som har egen erfaring i å snike seg unna antidoping?

takk for all hjelp/svar

hayt
Registrert Medlem

Re: Kur for testet atlet, evt uten PCT. Plis del erfaringer/meninger.

Post by hayt » Sat Mar 14, 2020 5:23 pm

Du har ikke vurdert SARMs i stedet?

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Tue Mar 17, 2020 1:13 pm

superatlet wrote:
Sat Mar 14, 2020 4:54 pm
Vurderer en kur med Masteron prop / anavar / og evt test prop. PGA Wada testing er det disse AAS jeg ser som trygge å bruke da de burde være ute av systemet innen 4 ukers tid. Feks en kur på 8 uker. Problemet er at PCT som clomid nolva er sporbart lenge etterpå. så spørsmålet er vel egt hvor mye av gains er det en kan sitte igjen med uten en PCT. er en ung gutt på 26 år på 140 KG med mye naturlig muskelmasse naturlig. 150 kg benk. 300kg mark og 300 kg knebøy. Vil det være slik at jeg går rundt og føler meg dritt lenge etterpå og at kuren nesten går i mot sin hensikt. Noen andre som har noen erfaring med testing fra anti doping norge og hva slags kur som kunne vært aktuelt og alternativer til PCT? :)) er det ulig å ta en liten kur kutte cold turkey og få tilbake egenprodusjon innen rimelig tid ?
Noen som har egen erfaring i å snike seg unna antidoping?

takk for all hjelp/svar
Med 140 kg kroppsvekt antar jeg at du har relativ høy fettprosent, hvilket gjør at Masteron i mine øyne blir sløseri av penger og varer. Spesielt i bare åtte uker, selv om du kjører Propionate. Du vil neppe klare å merke det beste av Masteron på høy fettprosent og en såpass kort kur. Anti østrogen-effektene det gir og en viss synergi med de to andre vil selvsagt være tilstede uansettt uavhengig av fettprosent, men det er ihvertfall min mening.

Noe av det samme vil jeg si om Anavar, imidlertid vil du på åtte uker med Anavar merke en merkbar styrkeøkning, avhengig av dosering etc.

Test Prop er vel det eneste jeg ville vurdert i ditt ståsted, evt Test Prop + Anavar. Mast hadde jeg droppet grunnet det ovennevnte.

Masteron og Anavar er også relativt dyre steroider, som gjør at sløseri-aspektet blir større.

Du nevner heller ikke hensikten med kuren, opp i muskelmasse/styrke (Kalorioverskudd) ? Eller ned i fett (Kaloriunderskudd) ?

Hverken Masteron eller Anavar er typiske "Bulkepreparater" - Masteron er lite anabolt, Anavar er imidlertid godt for styrkeøkninger, men moderat anabolt.

Men når du nevner at du ikke har anledning til å kjøre PCT går jeg utifra at du ikke er på noen form for TRT (Hverken fra lege eller selvmedisinert) og da ville jeg droppet kuring i det store og hele. Sannsynligheten for at en slik kur blir kontraproduktiv er ganske stor. Da har du kastet penger og varer på sjøen for å si det klart. Jeg ville latt være, og heller ventet med å kure til omstendighetene var annerledes, og hadde mulighet for å kjøre PCT.

superatlet
Registrert Medlem

Post by superatlet » Tue Mar 17, 2020 5:07 pm

Målet med kuren er atletisk prestasjon, hastighet, kutte litt fett uten å miste styrke og rett og slett booste prestasjon. Få noen lean gains som jeg han holde fast ved. Pct er nok uaktuelt ja pga detection time og det samme er sarms pga lite informasjon om detection time. fettprosent er på kanskje 20 prosent nå. jeg er 2 m høy. Grunnen til at jeg har sett for meg disse preparatene er at de ikke konverterer til estrogen med untak av test prop som jeg evt hadde kjørt en lav dose av.

hayt
Registrert Medlem

Post by hayt » Tue Mar 17, 2020 8:49 pm

Å gå cold turkey etter kur er aldri lurt; det kan ta ett år å komme seg igjen etterpå. Du har de som har gjort dette og allikevel kommet seg kjapt, på samme måte som du har personer som røyker hver dag som lever til de blir 110.

De aller fleste dopingtester bortsett fra elitenivå oppdager ikke Clomid eller Nolvadex. Førstnevnte har allikevel en sporingstid på fire måneder. Andarine og Ostarine har en sporingstid på ca. to uker (mer forskning trengs her) og en halveringstid på godt og vel et døgn.

NoBro
Registrert Medlem

Post by NoBro » Wed Mar 18, 2020 12:06 am

superatlet wrote:
Tue Mar 17, 2020 5:07 pm
Målet med kuren er atletisk prestasjon, hastighet, kutte litt fett uten å miste styrke og rett og slett booste prestasjon. Få noen lean gains som jeg han holde fast ved. Pct er nok uaktuelt ja pga detection time og det samme er sarms pga lite informasjon om detection time. fettprosent er på kanskje 20 prosent nå. jeg er 2 m høy. Grunnen til at jeg har sett for meg disse preparatene er at de ikke konverterer til estrogen med untak av test prop som jeg evt hadde kjørt en lav dose av.
Ser ikke poenget med å kjøre Masteron på 20% fett, i all hovedsak så gir Mast en visuell effekt som er mere og mere tydelig jo lavere fettprosent man har.

Mast har en viss effekt mot østrogen, men fungerer mere som en serms og ikke som en AI, og kan ikke erstatte AI. Men hvis du er villig til å betale det det koster, så vil det selvsagt ikke gi deg noe mindre eller dårligere effekt, men personlig ville jeg ansett det som sløseri.

Anavar kan være bra for styrkeøkninger uten vektøkning. Det er det liten tvil om, noe jeg selv har erfart etter å ha kjørt det noen gang.

Trøkk612
Registrert Medlem

Post by Trøkk612 » Wed Mar 18, 2020 12:20 am

Du kan jo kjøre Veksthormoner og insulin uten og risikere noe som helst, dette blir ikke sporet på i tester. Men en AAS base er det viktigste. Test P er da et veldig bra valg, men dette kan også spores. Ettersom testotoron/epitestosterone ratioen helt sikkert vill være kjørt i ettertid selvom selve preperatet er ute og da vill utløse en possetiv test. Dette burde undersøkes mere, men jeg vet at dette ikke er like enkelt som dem fleste tror. Når det gjelder pct så mener jeg og ha hørt at HCG bare har en sporingstid på noen dager.. Og om pct er nødvendig er veldig individuelt, personelig har jeg kjørt en 2 måneder kur uten noen pct og vært i bra form igjen 2 måneder seinere, og gått i plus, Jeg er veldig ung så kan ha noe med det og gjøre. Om du vill kutte fett er jo clenbuterol et valg, dette har vell fortsatt en kort sporingstid.

Pancamo
Registrert Medlem

Post by Pancamo » Sat Mar 21, 2020 2:05 am

Nobro: du skriver med utgangspunkt i at han skal ha sommerkroppen og da har du selvfølgelig rett, men du bommer når du sier det er sløser i forhold til hans mål. Prøv selv å kjør 100mg mast og 60-100mg ansvar om dagen så skal du se effekten på atletisk prestasjon blir enorm!

Til superatlet: test suspension er din venn, sammen med insulin og hgh som nevnt over. Mulig også sarms.
Jeg har dessverre ikke god nok kunnskap rundt testing til å hjelpe deg mer og jeg vil anbefale å ta de fleste andre forslag her med en neve salt da svært få her har egen erfaring med det selv.
Skal du gjennomføre dette på en sikker måte burde du få hjelp fra noen som har erfaring med det.
Currently on:
500mg test e ew - Alpha Pharma
500mg eq ew - Phenom Pharma
400mg npp ew - British Dragon

Post Reply