Sikkerhet roidboard.biz

Informasjon,guider og tips relatert til PC og Teknologi
rockandrolla
Registrert Medlem

Re: Sikkerhet roidboard.biz

Post by rockandrolla » Fri Aug 25, 2017 8:27 am

Forumet er nok ikke den største sikkerhetsrisikoen, jeg har fortsatt kunder som jeg antar vi kan kalle fra den gamle skolen som sender meg hele navnet, link til facebookprofilen og telefonnummer til og med instagramprofil i første mail før de skal kjøpe noe, da tenker jeg alltid at det er kaanskje og dra det litt langt, hehe. Det er nok flere selgere som ikke har så veldig gode rutiner på håndtering av informasjon, sletting av eposter, sletting av spor på pc++ - Greit epostene er kryptert så man det er så og si umulig for folk som lytter på linjen evt. og se hva som blir skrevet, men mye av mailene lagrer seg på pcen om man ikke vet hva man holder på med

MIW
Registrert Medlem

Post by MIW » Mon Oct 21, 2019 12:50 pm

@Eric Cartman
Du imponerer med kunnskap på dette området. Takk
2019
#Kur 3 |Test/Tren/12wk|TRT/6wk|PCT/6wk|
:arrow: viewtopic.php?f=33&t=5704

Admin
Site Admin
Site Admin

Post by Admin » Fri Nov 01, 2019 12:46 am

Sikkerheten på server-side er 100% bulletproof. Enkelt å greit. Tenker ikke å utlevere noe ytterligere detaljer eller informasjon , men her er det mye feil informasjon ute å går. Dere må gjerne spekulere i hvor server står plassert , hvis dere bruker online tools som whoislookup , iplookup , dnslookup osv, så kan jeg heller ikke klandre dere.

Når det gjelder hvordan medlemmer kobler seg opp mot server er det lite jeg kan stå til ansvar for , som forøvrig er kryptert med TLS slik at all kommunikasjon mellom klient og server er kryptert . ISP til Roidboard logger ingenting , og at noe skal komme på avveie er bare tull. Politiet er fullt klar over dette forumet og vil aldri få utlevert noe som helst.

Eric Cartman du har kanskje 10 % rett i det du skriver.

Prøv å kjør DDOS angrep mot forumet , gjerne med ett botnet på 20.000 eller mer og forumet vil ikke bli påvirket.

Post Reply